"Yeterki senden olsun."

1.3K 48 59
                                    

Anlamadım ki. Ben ne dedim şimdi onlara.

Uff neyse onları beklerken üzerimi değiştirdim.

Uff neyse onları beklerken üzerimi değiştirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Evren and Evren'in kombini)

Dolabı açtığımda evde birşey kalmadığını gördüm. Markete doğru yol aldım.

Bizim evimiz zengin bir kesimde babalarımız saolsun.

Markete gittiğimde o sabahki çocuğu gördüm. Gıcık şey. Yanındaki sarı çiyanla vıcık vıcık bir şeyler alıyorlardı. Kafasını bana doğru çevirince direkt yere baktım kafamı tekrar kaldırdığımda ise sırıtıyordu. Onu tınlamayarak alacaklarımı alıp kasaya geçtim. O da arkamda sarı çiyanda kasanın öbür ucunda onu bekliyordu.

Kasiyer benimkileri geçtikten sonra Yusuf'unkileri de geçmeye başladı.

Ben: Heeey onlar ayrı.
Kasiyer: Pardon sizi çift sandım.Özür dilerim.
Ben: N-ne alaka ya hem bu kişiliği bile tanımıyorum.

Ben bunları söylereken o piç gülüşünü ortalığa sergiliyordu.

Eşyaları paketledim, ödemiyide yapıp çıktım. Arkamdan onların gülüşme sesleri geliyordu. Öğhk vıcık vıcık. Sonra omzumda bir el hissettim. Direkt "Yumruğumun tadına tekrar bakmak ister misin?" diye bağırdım ve arkamı döndüğümde burağı gördüm.

Bu arada burağı değiştirdim. Kanskaks yani daha yakışıklısını bulamazdım.

 Kanskaks yani daha yakışıklısını bulamazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yerim lan ben bu çocuğu tipe bakk.

Kafasını ne oldu dercesine salladı. Ben kafamı Yusuf'un olduğu tarafa çevirince o da o tarafa çevirdi. Elini yumruk yaptı. Neden yaptı ki?

Her neys (bu arada ben hep böyle diyorum) direkt lafa atladı.

Burak: Niye oraya baktın?
Ben: Bi-bi şey yok.
Burak: Tabi canım yoktur.
Ben: Tamam zaten eve geçince anlatıcam.
Burak: Herşeyi?
Ben: Herşeyi (sözel berbat dedim sknskak) söz.

Burak elimden tutup Yusufgilin olduğu taraftan geçti. Yusuf' ta böm böm bakıyordu. Sevgilim sandı. Sansın zaten banane.

Haa bu arada Burak bayaa ünlü bir şarkıcı türkiye çapında. Allah var yakışıklı da yani skjaks. Ama yok biz yılların arkadaşıyız ben ona o gözle bakamam.

Burak'ın son model ultra lüx aracın bindikten sonra gözü benim üzerimde olan Yusuf'a keskici bakışlar attım. Aynen şöyle:😎

O da aynen böyle oldu: 🥴

Burak kafasını Yusuf'a dönüp tip tip bakışmalarını izledim. 5-10 dakika öyle bakıştılar. Sesizliği ben bozdum. Camı açıp Yusuf'a:

Ben: Heey sen kime bakıyosun. Defol git yaa. Haa ben yine yumruk yemek istiyorum dersen o başka.
Yusuf: Yeterki senden olsun.
Burak: Bak hâlâ konuşuyor. Dengesize bak bir git yaa.
Yusuf: Gitmessem no-

Bağırarak konuşan Yusuf'u ben böldüm ve camı kapatıp Burak'a "bas gaza" dedim. O da İsmail Yk'nın şarkısını söylerek gaza bastı.Belki milyonlarca şarkı söyleyerek eve yol aldık.

Hellöww canlarım kaç gündür yb atamıyorum çok özür dilerim. Bu sene 12 olacağım için sadece ders çalışıyorum. Bugünde kurstan yırttım Allah'a bin şükür. Neys hee bu arada ben öd diyorum ya onu ben özür dilerim diye kullanıyordum ama önemli değil diye kullananlarda varmış. Ama bende hep özür dilerim anlamında kullanılacağım. Neys bb😘



Tesadüf & Reynmen (Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin