✏8✏

4.2K 151 30
                                    

-Witaj Weroniko- powiedział Michał. Kumpel i członek gangu Reziego
-Nie-powiedziałam szeptem. Mój oddech przyszpieszył
-Szef czeka już na Ciebie
-Nie!-powiedziałam, wręcz krzyknęłam. Chciałam zamknąć drzwi ale ten chuj mi nie ułatwił. Więc zaczęłam biec do łazienki.
Biegłam po schodach ale się potknełam. I poczułam duże ramiona wokół mojej tali.
-Weronika spokojnie. Pojedziesz z nami
-Nie!! Błagam nie!! Już wole zginąć-złapał mnie atak paniki.
-Cii spokojnie.-zniósł mnie ze schodów a potem wpakował do auta. A on usiadł koło mnie.
Kurwa. Weroniam myśl. Musisz uciec!!!! Kurwa!!!

Dojechaliśmy do tej pieprzonej posiadłości. Chłopak wysiadł pierwszy, a potem otworzył moje drzwi. Ale mam jeden plan. Znalazłam mały nożyk. Schowałam go w rękawie.
Byłam już w środku i Michał prowadził mnie do Reziego.
Zapukał a kiedy usłyszeliśmy " wejść"otworzył drzwi i tylko ja weszłam.

Stałam pod drzwiami. Chłopak był odwrócony do mnie tyłem bo stał przy dużym oknie, za biurkiem.
-Siadaj Kochanie-zrobiłam jak kazał. On wtedy się odwrócił do mnie przodem i sam usiadł za biurkiem-tęskniłem za Tobą królowo
-Nie mów tak do mnie.
-Pamiętasz co mi obiecałaś?
-Tak. Że was nie wydam.
-Nie tylko-zrobił swój uśmieszek
-Nie rozumiem
-Powiedziałaś jak Cię tylko wypuszczę to że będziesz ze mną.
-Nie przypominam sobie tego-powiedziałam pewna siebie. Wiem dobrze że to powiedziałam. Ale ja nie chce.
-Królowo wiem o tym że ty wiesz.-wstał, więc ja też. Zaczął podchodzić do mnie. Więc szybko się odwróciłam i chciałam otworzyć drzwi ale były zamknięte. Odwróciłam się do niego i wyciągnęłam nóż. Zaczęłam go atakować. Kiedy nóż był blisko jego gardła, zrobił taki ruch jeden że ja stałam do niego tyłem i teraz on miał nóż na mojej szyi.
-Ohh kocie. Zrobiłaś.się zbyt dzika przez ten czas. Ale nie bój się. Oswoję Cię.-powiedział to bardzo seksownie ale zarówno poważnie do mojego ucha.
Puścił mnie, a do pomieszczenia wszedł Michał.
-Do pokoju z nią
-Tak szefie.




🌟-cenię
💬-kocham


~Wi~

Król Mafii 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz