,,Vypadá divně," poznamenala světle modrá vlčice Aurora a sklonila čumák k černobílému vlčeti.
,,A kdo ne?" Zamručel velký, tmavě zelený vlk Tigreal.
,,Já třeba ne," ohradila se vládkyně Hiliových, jedné z urozených rodin a její druh se uchechtl.
To vlče bylo opravdu zvláštní, a to bylo co říct. V zemi Eldiara bylo divných věcí spoustu. Ale nebylo obvyklé, aby vlče bylo takové divné. Nebo minimálně, podle toho, co Tigreal a Aurora viděli-kdo ví, třeba někde opravdu žijí takoví vlci.
Pro ně však bylo značně nezvyklé, pozorovat kroutící se, černobílé vlče, jehož barvy mu rozdělovaly obličej, záda i ocas. Rozhodně to byla zajímavá kombinace.
Vlče otevřelo oči a Aurora zalapala po dechu, nad jeho jasně karmínovýma očima. ,,Ty jsou krásné," rozplývala se.
Našli tohle mládě před branami paláce, samotné, bez žádného vzkazu.
Aurora se nad ním smilovala a vzala ho k sobě.,,Kdo to je?" Zeptala se zvědavě jejich jediná dcera Selena, která byla také teprve mládě-byť o něco starší, než vlče převalující se před nimi. Její bílou srst pohladily sluneční paprsky proudící do místnosti z oken a její tvář se rozzářila, jako kdyby se jim chtěla vyrovnat.
Aurora pohlédla na Tigreala a ten opatrně přikývnul. Světle modrá vlčice pohybem tlamy naznačila: Děkuji.
Zhluboka se nadechla a pak vesele řekla: ,,Tvoje nová sestra."
Věděla, že by to vlci nemuseli vzít dobře-tohle vlče nebylo urozené krve-ale Aurora ho už teď milovala a hodlala si ho ponechat. Nikdo nepozná, že ho ve skutečnosti neporodila.Selena se neurazila, jako mnoho jiných mláďat, když zjistí že mají sourozence, kteří jim stojí v cestě za dědictvím rodiny. V takových případech v rodinách často vypuklo násilí a panovalo tam napětí a obezřetnost. Selena však buď ještě nechápala, co to může pro ni znamenat, nebo byla vždycky až moc plná světla na to, aby teď žárlila.
,,Super!" Vyjekla vesele a horlivě olízla malé vlčici obličej. ,,Může se jmenovat Pharsa?" Vykulila na ně prosebné oči a Aurora se zasmála.
,,Může. Bude to Pharsa."
[Pharsa-čte se Faša]
ČTEŠ
Eldiara: Vlčí trůn✓[OPRAVA DOČASNĚ POZASTAVENA]
Fantasy(PRVNÍ DÍL PŘÍBĚHŮ Z ELDIARY) Ticho bylo téměř ohlušující. Nebylo to obyčejné ticho. Tohle bylo prosycené něčím zvláštním. A každý přítomný cítil to samé. Smrt. *** V kouzelné vlčí zemi Eldiara zuří válka o vl...