19.Útěk(OPRAVA-POZASTAVENA)

343 51 8
                                    

Eoz se lehce proplétal mezi skalami, stoupal nad hory a prolétal jeskyněmi, poháněn svým úkolem.

Vyhnul se skále, která se zničehonic vynořila z mlžného oprau a mávl ohromnými křídly-jeho srst se změnila v bílou, jakmile se ocitla na pozadí sněhových vrcholků, aby nebyl nápadný.

Jeho mysl byla klidná a naprosto soustředěná. A byl v ní jen jediný cíl:

Najít Pharsu.

✨✨✨

Iris slyšela každou myšlenku, která proletěla Faramisovi hlavou a projednou se jí nepodařilo to potlačit. Byla to přívalová vlna veškeré bolesti a naprostého zoufalství, která v ní vyvolávala chuť se stočit do klubíčka, ve snaze tomu uniknout.

Ani když se ocitla na opačném konci základny, než byl on, nedokázala neslyšet jeho myšlenky. Nikdy dřív tohle nezažila. Ten jeho královský gen byl jedna velká příšernou.

,,Je to hrozné," postěžovala si k Lasovi, který tu byl s ní, ve snaze se zaměstnat
Všechny ostatní myšlenky zahnala, aby jí z toho nepraskla hlava, proto teď neslyšela, co si Las pomyslel.

,,Ty jejich královské geny jsou opravdu podivné," pokračovala. ,,Mám podezření, že Silenovi se to také stalo."

Vycítila Lasovo překvapení. ,,Cože? Proč?"

Iris obrátila oči v sloup a trpělivě se na něj podívala.

,,No jasně, čtení myšlenek," došlo Lasovi okamžitě. ,,Ale... Do koho?"

Iris se ušklíbla. ,,Zkus hádat"

Černý vlk nehádal dlouho. ,,Arcalima, viď?"

Růžová vlčice přikývla. ,,Teď jen doufat, aby nikdo neunesl i Arcalimu, protože o dva šílící bratry nestojím."

✨✨✨

Freya nechápala, proč je Pharsa tak rozrušená.

No tak jsou nějací vlci s černobílou srstí, a co?

Leda by...

Nestačila svou myšlenku dokončit, jelikož jí něco sežehlo čenich a ona s vyjeknutím ucukla. Co si myslí, že dělá? Pomyslela si rozladěně. Ona sama ovládala oheň, ale proti kamenným stěnám vězení to bylo celkem zbytečné. A když se pokusila někoho spálit skrz škvíru ve dveřích, dosáhla tak akorát toho, že zůstala dva dny bez jídla.

V téhle cele byla už několik měsíců-kvůli válce bylo mnohem těžší, přesouvat něco, nebo někoho na dlouhé vzdálenosti.

Celou dobu se upínala k naději, že je někdo cestou ke Zrádné věži přepadne, a ona se nepozorovaně vypaří.

Když zabila svou rodinu, netušila že skončí ve vězení-nebo jako, věděla že to hrozí, ale myslela, že stihne utéct.

Vlastně ani neměla žádný pádný důvod, proč svou rodinu zabíjet. Narodila se bez schopnosti soucitu a jejím hlavním koníčkem bylo ubližování mladším a slabším. Rodina jí opovrhovala. Necítila k nim žádnou lásku. Nebyla toho schopná. Proto byla na jejich smrt patřičně hrdá.

Z Pharsiny cely se začalo ozývat podivné: Bum, bum, jakoby někdo mával křídly.

Freya obrátila oči v sloup, otočila se k druhé stěně, prostrčila čumák do jiné cely a vyštěkla: ,,Hej Anyo, jsi tam?"

,,A kde jinde bych měla být?" Uslyšela hlas jediné vlčice, která se s ní doteď bavila. 

Taky ji měli převést do Zrádné věže, ale tam ji chtěli zabít. Udělala totiž něco mnohem horšího, než Freya.

Eldiara: Vlčí trůn✓[OPRAVA DOČASNĚ POZASTAVENA]Kde žijí příběhy. Začni objevovat