🔸1

9.4K 188 13
                                    

Днес беше първият ден от месец април. Месец от както настъпи пролетта. Сезонът на любовта прераждането и новото начало.
Времето с всеки изминал ден ставаше все по-хубаво, дните все по-дълги, а въздухът сякаш бе пропит с някаква положителна енергия. Чуруликането на птичките бе като песен за ушите, изобщо цялата атмосфера беше като извадена от приказките.

Нереална и чуствена.

Но разбира се причината да бъда толкова щастлива и въодушевена, беше, защото най-добрата ми приятелка, моята сестра по душа, се завръщаше от три месечно околосветско пътешествие. Искрено се радвах за нея, все пак не всеки имаше тази възможност да обиколи света с любимите си хора, но и адски много ми липсваше и вече нямах търпение да я видя. За щастие тяхното имение се намираше точно до нашето и не се налагаше да губим излишно време в пътуване. Когато се чухме за последно ми каза, че до час ще бъдат в Калифорния, което означаваше, че вече са кацнали.
Не ме свърташе на едно място и реших да изляза в градината за глътка чист въздух. Седнах на един от шезлонгите, разположени около басейна, отпускайки тялото си върху меката повърхност. Затворих очи, поемайки си дълбоко въздух, изпълвайки дробовете си с така нужният ми
в момента кислород, който сякаш
не ми достигаше. Да, вълнението определено ми беше дошло в повече. Тъкмо, когато поех контрол на емоциите си усетих стъпки зад себе си. Обърнах се и за малко да колабирам от вълнение. От очите ми инстинктивно се търкулна една сълза, оставяйки мокра диря след себе си.

-Оли, недей! Не ме карай да плача! - прошепна, придърпвайки ме в силна прегръдка. Ах, как ми липсваше!

-Толкова се радвам, че си тук Вал. - изхлипах триейки сълзите си, които макар и от щастие не спираха да се леят като водопад.
Имахме толкова много да си говорим. Тези три месеца ми се сториха като три години.

- Еее.. - хвърлих и закачлив поглед, побутвайки я по рамото.

-Какво?! - отвърна подсмихвайки.
Много добре знаеше за какво намеквам, но се правеше на приятно разсеяна. Нещо което беше нетипично за нея, като вземем предвид факта каква бърборана е.

-През тези три месеца не се ли появи някой принц чаровник, който да открадне сърцето ти? - тя бе от хората, които се влюбваха постоянно, с лекота, навсякъде и във всеки. Аз бях различна, доста по-свенлива и предпазлива, не
се впусках лесно в авантюри и връзки. Любовта за мен все още
си беше блян, копнеж. Разбира се, излизала съм на срещи, но никога е нямало нищо повече от просто симпатия. Някой специален, на който да се отдам и тялом, и духом.
И

Изпепеляваща страстWhere stories live. Discover now