Влязохме в някаква стая,която вероятно играеше ролята на негов офис тук.След което той заключи врата, напомняйки ми, че няма къде да избягам. Запристъпвах бавно назад, като плячка, която скоро ще бъде уловена. С хищен поглед следеше всяко мое движение.Дишането ми ставаше все по учестено,а ръцете ми започваха да се потят. В един момент усетих масивното бюро зад себе си, осъзнавайки,че бях в капан. Очите му бавно започваха да потъмняват, издавайки плътските му желания. Моето предателско тяло започваше да се напряга, под влиянието на този съблазнителен поглед, изпълнен с толкова поход и желание.За част от секундата той се озова до мен, извисявайки се като величествена кула.Постави нежна целувка на рамото ми,карайки тялото ми да пламне.Постепенно започна да се изкачва все по нагоре, оставяйки мокра пътечка след себе си, достигайки до ухото ми, което облиза, карайки ме да полудея съвсем.
-Караш ме да губя контрол,мъниче. Толкова си красива, а мисълта, че не го осъзнаваш те прави още по неустоима.-говореше с тих съблазнителен тон,изпращайки тръпки по гръбнакът ми, събуждайки непознато за мен усещане там долу.Едната му ръка си почиваше на талията ми, а с другата масажираше тилът ми, карайки ме да се отпусна, докато маркираше вратът ми.
-И-Итън..-трябваше да го спра преди нещата да ескалират.
-Шшш..не говори, остави се на момента! - ръката му от талията ми започна да слиза надолу обхващайки дупето ми, карайки ме да прехапя устни, за да подтисна стонове си.
-Не прави това,подлудяваш ме!-докосна с палец устните ми, след което се снижи захапвайки долната ми устна.
-Само аз имам право да хапя тези сладки устни! - заговори на милиметри от тях, пораждайки в мен желание да вкуся неговите.
-Направи го!- какво? Той да не чете мисли?!
-Какво да направя? -намаше начин да го целуна. Не отричам, че искам, но не бих му доставила това удоволствие, като поема инициативата, ако иска целувка тогава да си я вземе.Нарече ме твърдоглава.И беше прав.
-Мъничката ми, недей да си играеш с мен, знаеш за какво говоря. Може да се заблуждаваш колкото искаш, но очите, те никога не лъжат, а в твоите определено виждам желание.-по дяволите толкова ли беше очевидно.
-Да, да..мамка му, вътрешно изгарям, това ли искаше да чуеш..колко уязвима ме правиш?!
Това сякаш отприщи нова порция емоции в него, в погледът му се четеше задоволство и неудържим сексуален глад.С едно движение ме преметна на рамото си, поставяйки ме на огромния кожен диван, който дори не бях забелязала.Ръцете ми бяха приковани над главата,а тялото му се притискаше в моето, създавайки едно приятно усещане. Дори през панталоните усещах възбуденият му член.
Трябваше да направя нещо преди, да е станало твърде късно.Първият ми път трябва да бъде специален,а не да бъда изчукана като долнопробна курва, под влиянието на мимолетно привличане.Поне се надявах да е мимолетно.Ръцете му шареха по цялото ми тяло, спирайки се на гърдите ми масажирайки първо една,а след това другата.Едната му ръка пропълзя по надолу набирайки роклята ми около кръста, излагайки на показ черните ми бикини.
YOU ARE READING
Изпепеляваща страст
RomanceСтраст, желание, похот-кълбо от емоции и усещания. Две души, които се преоткриват. Една съдба. Един живот. Вплетени в едно.