🔸4

3.5K 147 27
                                    


-Какво означава това?! -думите ми излязоха като шепот.

- Не си ли спомняш? -какво да си спомням? Бях убедена, че не съм го срещала преди,ако бях,щях да си спомням...определено не бих забравила екземпляр като този.

-Не! -може би ме бъркаше с друга.Само мисълта за друга ме накара да потръпна.

-Преди години работих за баща ти, разбира се тогава ти беше на петнайсет може би и за това не ме помниш. -очите ми се разшириха в шок.Работил е в ИТ компанията на баща ми?!

Като по-малка често посещавах компанията, представях си как един ден и аз ще работя там, но вкусовете и мечтите на хората се променят.Аз поех по своя път и бях доволна от изборът си.

-Но това е било толкова отдавна, тогава бях дете. -не разбирах как е разбрал коя съм,след толкова години, определено сега не бях онова момиченце с бушуващи хормони.

-Когато реших да наема интериорен дизайнер, направих проучване, търсейки някой найстина талантлив и отдаден на работата си специалист. Получих списък със студенти, които се развиват в тази насока и имат нужда от поле за изява.Тогава попаднах на твоето име.Оливия Андерсън.Името ти ми беше твърде познато.Направих проучване, което разбира се подкрепи съмненията ми.Оказа се, че ти си дъщерята на Кристофър Андерсън. Мъжът на когото дължа толкова много, за това което съм. Колкото до теб, бях поразен от красотата ти, и от това в каква жена си се превърнала.Исках да те опозная по от близо.
Свързах се с университета и категорично заявих, че искам ти да се заемеш с работата. И така ти се озова в имението ми.Моментът,в
който пристъпи в кабинета ми,
ме връхлетяха хиляди мисли и емоции, не можех да повярвам,
че след толкова време отново те срещам.Толкова промена,но все така невинна и крехка.Усетих невъобразимо привличане.

-Имам нужда да осмисля това което ми каза.- подминах го, тръгвайки обратно към бара да намеря Валерия, след което щях да си тръгна. Имах нужда от вана и дълъг сън.
...
Днес беше събота,любимият ми ден от седмицата.Нямах никакви планове, мислех да си остана вкъщи четейки книга или гледайки някой романтичен филм. Макар, че с оглед на последните събития втората опция не беше много желателна.Целуката с Итън все още не ми излизаше от главата. От друга страна това което ми каза...през цялото време е знаел коя съм.Всичко е било планирано,а аз глупачката вярвах, че съм наета единствено и само защото имам талант, а то се оказа, че зад предложението се крият и други подбуди.
Пробъдих тези мисли от съзнанието си, днес денят беше мой и нямаше да го пропилея в мисли за онзи егоистичен задник. Взех си чипс, отпускайки се блаженно на дивана превключвайки каналите, за съжаление нито един не хвана вниманието ми. В този момент телефонът ми извибрира,имах съобщение от Вал.

Изпепеляваща страстWhere stories live. Discover now