🔸13

2.9K 123 7
                                    

След нашето бурно и "епично" примирие, се насочихме към...е аз самата все още не знаех, но реших, да не насилвам късмета си и кротко да почакам, а и тялото ми все още бе под ефекта на конвулсиите, след страхотния оргазъм, който преживях..просто нямах сили за още една тирада. Итън отново се бе вглъбил в пътя,а между нас сякаш имаше невидима стена.Не разбирах държанието му и жаждата му да държи всичко под контрол, включително и мен самата,в един момент всичко е прекрасно, а в следващия сякаш помежду ни има непреодолима пропъст.Изведнъж приятна топлина се разля по бедрото ми, измъквайки ме от капана на собствените ми мисли.

-Хей, добре ли си?-в гласа му се четеше загриженост с известна доза вина.Ръката му нежно потриваше бедрото ми, а топлината, която искреше от допирът му, успя да разсее облаците надвиснали като
отровен бръшлян над мен.

-Да, просто се бях замислила за някои неща.-устните му бяха присвити в права линия,
а погледът му бе изучаващ или по-скоро търсещ някакъв скрит смисъл зад думите ми.
Положих ръка върху неговата, отвръщайки му със същата топлина, уверявайки го, че всичко е наред.Това видимо го успокои и на лицето му се изписа най-пленителната усмивка,
която бях виждала някога.

-Харесвам усмивката ти.
-комплиментът ми го хвана неподготвен, а усмивката за
втори път озари лицето му.

-А аз харесвам теб, ангелче и мисля, че трябва да го осъзнаеш. -ток пропълзя по крайниците ми,
а бузите ми пламнаха..все още изпитвах смущение, когато ми говореше по този начин, не знам дали някога щях да свикна,но определено харесвах начина, по който ме караше да се чувствам.

-Знаеш ли, харесва ми, когато се изчервяваш, това ми напомня колко невинно е моето момиче, въпреки опърничавия си характер. -сърцето ми ускори ритъма си, а пеперудите в стомаха ми правеха троен аксел.

-Винаги съм си мислела, че мъжете като теб харесват друг тип жени..по-опитни,уверени и определено не от тези, които се превръщат в "домат", когато им говорят неприлично.-констатирах, сканирайки лицето му, опитвайки се да доловя емоциите му.

-В голяма заблуда си, сладката ми..мога да ти кажа, че нищо не привлича един мъж така, както жена съчетаваща в себе си-красота, невинност и интелект.Тази комбинация определено е взриво опасна и склонна да подлуди всеки шибан мъж.-директният му отговор едновременно ме смая и зарадва.

Изпепеляваща страстWhere stories live. Discover now