FİNAL

27.1K 1.4K 546
                                    

İyi okumalar!


Yarıyıl partisine hazır bir şekilde kızları beklerken kapı zili çaldı. Kızlar gelmiş olmalıydı.

Hızlıca kapıya bakmaya giderken abimle karşılaştım. Durup bana şöyle bir baktı ve gözlerini büyüttü.

"Çok güzel olmuşsun, güzelim," diyip alnıma minik bir öpücük kondurdu.

"Teşekkür ederim."

"Bak sakın bu güzellikte orada çok dolanayım deme. Erkekler peşine takılır falan. Uğraşamam hiç. Ya da dur, uğraşırım."

Abimin dediklerine gülüp "Sen hiç merak etme abişikilettom!"

Bana gülümsediğinde gözlerimi büyüttüm. "Ay kapıyı unuttum!"

Hızla kapıyı açmaya gittim. Abim de peşimden geliyordu. Kapıyı açtığımda karşımda duran kişiyle gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım.

Çınar.

Üzerindeki beyaz gömlek ve lacivert bilek üstü pantolonuyla gerçekten sade ama harika görünüyordu.

Bana büyülenmişçesine bakıp tam konuşacakken duyduğum sesle unuttuğum şey aklıma geldi.

"Noluyo lağğğğnn!"

Abimin sesini duymamla oraya döndüm. "Abiiğğğ"

Abim, Çınar'a sinirli bir şekilde bakıyordu. Çınar'sa yüzündeki hafif tebessümle abime bakıyordu.

"Efendim, ben kardeşinize partide eşlik edeceğim."

1 saniye ölüp geliyorum.

Ayrıca bundan benim neden haberim yok aq.

"Sen gelsene benimle bi," dedi ve abim Çınar'ı köşeye çekti. Çınar gerizekalısı hâlâ gülüyordu.

Onlara yaklaşmaya çalışsam da seslerini duyamıyordum.

Abim çok kızmazdı inşallah!

Sonunda abim ve Çınar omuz omuza geldi.

Abim kahkaha atarak konuşuyordu.

Çınar, yüzünde zoraki bir gülümseme ve 'Bu ne anlatıyor amk' bakışyla bana bakıyordu.

Abim yanıma gelip "Limon, Çınar'ın yanından ayrılmak yok. Tamam mı?" dedi.

Bu kadarını tahmin etmemiştim.

Belli belirsiz tamam anlamında kafanı salladım.

Abim gülerek "İyi eğlenceler" dedi ve Çınar'a göz kırpıp gitti.

Bense ağzım bir karış açık abimin arkasından bakıyordum. Birden Çınar çenemin altından tutul ağzımı kapattı. "Çirkin şey seni." dedi.

"Çorkon şoy sono" diyerek onu taklit ettiğimde kahkaha attı.

Ne de güzel gülüyordu aq!

Girmem için kolunu açtığında direkt "Ben gelmiyorum" dedim. Kaşlarını çattı ve "Geliyorsun" dedi.

Omuz silktim. "Ben kızlarla gideceğim. Seninle gelemem."

"Kızlar sevgilileriyle gitti," dediğinde kendime kızların ağzına sıçacağıma dair söz verdim.

LİMONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin