4

33.8K 1.5K 812
                                    

gulsumgnyy: Elveda BursaMerhaba İstanbulBekle beni @limongny

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

gulsumgnyy: Elveda Bursa
Merhaba İstanbul
Bekle beni @limongny

781 beğeni 98 yorum

limongny: Havucum bekliyorum seni.

balcidogukan: Anlaşılan İstanbul'a yağış geliyo hsbsiagajg

gulsumgnyy: Sie lo

savassgumus: Sütyenin kaç beden yavrum.

minesekeer: Tipe bak aq

haleselcux: Lan yarraaağım senin bizle ne derdin var aq. Tanıdığımız herkese yazıyon kız düşmanı ibne

gizemmlk: Çok tatlısın minnaam.

tayfunkilicc: Sen de çok tatlısın.

gizemmlk: Yaa teşekkür ederim.

tayfunkilicc: Ben doğruları söylüyorum teşekküre gerek yok. Özele gel de sana daha çok doğru söyliym.

gizemmlk: Hahah peki.

gulsumgnyy: Lan gidin başka yerde yiyişin. Hesap hesaplıktan çıktı, izdivaç programına çevirdiniz aq. Puştlar.

isverilir: Evlere iş verilir.

...

"Yaaa şaka gibi artık sizinleyim bee."

"Harbiden yaaa. Çok iyi artık süper üçlüyüz."

Gülsüm ve Hale'nin konuşmalarına kıkırdadım. D0ru, siz tam bilmiyosunuz herşeyi.

Gülsüm, yani kuzenim, normalde ailesiyle Bursa'da yaşıyordu. Fakat, tıpkı benim annem gibi doktor olan amcam İstanbul'dan istek alınca onlar da İstanbul'a taşınmışlardı. Hem de alt mahalleye. Yani artık kızılımla beraberdik.

Hale'm de bir kaç gündür yoktu. Çünkü anneannesi hastaydı. Onunla ilgilenmek için bir süredir burada değildiler. Fakat şu an burdaydı çocukluk arkadaşım. Aynı mahallede oturuyorduk.

Doğukan da bize yakın oturuyordu. Ancak şu an kendimi çok yalnız hissediyordum.

Biraz da yıkık...

Sevdiğimin sevdiği vardı. Nasıl mutlu olabilirdim? Benim onunla konuşurken utanmam gerekirken çok rahat davranabiliyordum. Buna ben de şaşırmıştım doğrusu.

Ona yazdıklarım aklıma gelince buruk bir şekilde gülümsedim. Nasıl yazmıştım ben o şeyleri öyle?
Pişman da değildim aslında. Kendimi olmam gereken kişiymişim gibi hissetmiştim.

Önümde sallanan ellerle düşüncelerimden sıyrıldım.

"Kız sen de iyi ki aşıksın ha!" diyen Hale'ye kaşlarımı çattım. Gülsüm de gülümseyip esprisine Hale'nin omzuna vurdu.

"Bulaşma benim kuzenime yaa."

İkisi de benim bu halime gülerken ben hiç mutlu değildim. Onlar da bir süre sonra benim bu halimi anlayıp sustu.

Hale yanıma gelip saçlarımla oynayarak "Üzülme ama ya. Sana sevicek kimse mi yok sanki? Şu haline bak. Güzelsin, tatlısın... Elini sallasan ellisi, götünü sallasan yüz ellisi," deyince son dediğine hafif kıkırdadım.

Gülsüm de yanıma gelip oturdu ve "Ha şöyle, gül biraz be. Hem o bırakamaz Çınar'ı. Bir buçuk sene boşuna mı sevdi yaa. Ben de kızılsam bu Çınar'ı Limon'a aşık etmesini bilirim," dedi ve Hale'ye döndü.
"Ya sen esmer? Bu yolda beni tek mi bırakıcaksın?" dedi beklentiyle.

Hale gülümseyerek "Asla," deyince ikisi bu sefer bana bakmaya başladı. Yapacağımıza inanmasamda kabul edecektim.

Hale "Sarışın?" dedi sorarcasına onları kırmamak için onaylarcasına başımı salladım.

Ne olacaksa olsundu artık.

Hem kim bilir?
Belki beni gerçekten severdi?
Küçük bir ihtimal :'(

...

Açıklayıcı bir bölüm oldu bence.

Sizce kızıl, esmer ve sarışın üçlüsü ne yapacak?

Durun yine hayatın gerçekleri köşemizden kısa bi kesit var shnsgsjsg

Durun yine hayatın gerçekleri köşemizden kısa bi kesit var shnsgsjsg

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hadi eyw

LİMONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin