Limon, kızına kocaman gülümseyerek Hale'nin ziline bastı. Arkadaşı, eşinin işinden dolayı bir kaç senedir yurdışındaydı. Onu çok özlemişti. Ve Acar'ı.
İpek, annesinin heyecanına anlam veremezken omuz silkti. Ona göre, büyükler saçma şeylere heyecanlanıyordu.
Mesela babası annesini öptüğünde, annesi çok heyecanlanıyordu. Ya da annesi babasına iki süslü cümle söyleyince babası çok heyecanlanıyordu.
Saçmaydı.
Oysa ona oyuncak aldıklarında o nasıl heyecanlanıyordu. Bu hiç de saçma değildi.
Sonunda Hale kapıyı açtığında, Limon, arkadaşına kocaman gülümsedi. Ardından sımsıkı sarıldılar. İkisi de bıraktıkları gibiydi. Hâlâ çok güzellerdi.
Hale, İpek'i fark ettiğinde onun ömünde eğildi ve İpek'in saçlarını okşadı. "Tatlım, ne kadar da güzel olmuşsun sen böyle," dediğinde İpek de kocaman gülümsedi. İltifat almayı çok seviyordu. Oyuncaklardan bile.
Hale, karşısındaki güzeller güzeli esmer kıza hayranlıkla bakarken Limon'a döndü. "Kız Limon, İpek size hiç çekmemiş. Çınar da sen de sarı saç mavi göz. Ama kızın esmer bomba" dediğinde Limon gülümseyerek arkadaşını cevapladı. "Evet, öyle oldu. Ama biliyorsun ki benim hamileliğim biraz zor geçti. Bu yüzden annemle kaldım bir süre. Hamileyken en çok kime bakarsan ona çekermiş. Anneme benzedi benim güzelim."
Hale kafasını sallarken Limon, "Eee, içeri almiycak mısın bizi?" diye sordu şakayla karışık bir ses tonuyla.
Hale, elini alnına vurup, "Ayy üzgünüm, güzelim. Geçin içeri," dedi. Arkadaşımı içeri aldıktan sonra onları oturma odasına yönlendirdi. Ardından hemen geleceğini söyleyerek oğlunun odasına geçti. Acar, yine tek başına oyun oynuyordu. Hale, oğlunun bu haline gülümserken yanına gitti.
"Kuzum, bak sana arkadaş geldi. Hadi gel birlikte oynayın. Onun da canı sıkılmasın."
Acar tam itiraz edecekken annesi elinden tuttu. "Hadi bakalıım," diyerek onu oturma odasına götürdü. Hale, İpek'e "İpek, bak tanıştırayım, oğlum Acar. Güzel güzel oynayın, tamam mı?" dedi.
İpek, Acar'ı gördüğü anda içinden kendine, Acar'la evleneceğine dair söz vermişti bile...
...
YN: İpek ve Acar'ın hikâyesi var. Adı, Mendil. Oraya bekleniyorsunuz💞💕.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON
Short Story•texting, tamamlandı. Bilinmeyen Numara: Seni seviyorum. Çınar: Siktir! Çınar adlı kişiye artık mesaj gönderemezsiniz!