32

23.6K 1.4K 168
                                    

Genç kız, elindeki limonata kutusunu iyice sıklaştırıp merdivenlere yöneldi. Merdivenlerden çıkıp koridorlara ulaştığında, sevdiğinin sınıfının önünde bir an duraksadı.

Acaba şu an n'apıyordu, Çınar'ı?

Baksa mıydı ki sınıfına?

Bir an tereddütte kalsa da en sonunda bakmaya karar verip kapalı olan sınıf kapısını açıp başını içeri sokup göz gezdirdi.

İşte oradaydı sevdiği.

Başını sıraya koymuş uyukluyordu. Ne de güzeldi böyle.

Sonunda dayanamayıp bedenini de içeriye aldı ve kapıyı kapattı. Seri ama sessiz adımlarla Çınar'ın sırasına doğru yürüdü.

Sevdiğine giden her adımda kalbinin fırlayacakmış gibi atması normal miydi?!

Evet, normaldi.

Çünkü o, aşıktı.

Aşık...

Sonunda sevdiğinin sırasına ulaştığında yavaşça yanına oturdu. Minik elleri sevdiceğinin saçlarına giderken, kalbi... Kalbi mi dedim? Kalbi zaten Çınar'daydı, Limon'un.

Elleri usul usul Çınar'ın saçlarında dolaşırken, Limon çoktan erimişti.

Bu harika hissettiriyordu.

Acaba sevdiğinin saçlarını yuva edinse n'olurdu?
Kalbi kadar rahat olur muydu?

Bir süre elleri, sevdiceğinin saçlarında dolaştıktan sonra, ayağa kalktı. Zil çalmadan buradan gitmesi gerekiyordu.

Sıradan ayrılacağı sırada gözleri, elindeki limonata kutusuna kaydı. Daha açmamıştı. Aklına gelen fikirle Çınar'ın sırasındaki defterden küçük bir sayfa kopardı. Üzerine içinden gelen birkaç şeyi yazdıktan sonra notu limonata kutusunun altına sıkıştırıp hızla sınıftan çıktı.

Ah, kalbi biraz sakin olmalıydı.

Limon sınıftan çıktıktan sonra Çınar hemen kalktı.

Evet, Limon'un geldiğini biliyordu.

Az kalsın uyuyacaktı. Elleri saçlarına giderken, Limon'un oraya dokunmuş olma hissi harika hissettiriyordu.

Masadaki limonata kutusuna bakışları kaydığında, dudakları aralandı.

İçi kıpır kıpır oldu.

Limonatayı aldığı sırada küçük notu fark etti.

Hemen o notu alıp okududuğunda yüzündeki ekşi ama tatlı gülümsemeyi engelleyemedi.

'Limonata gibi seviyorum seni. Limon, ekşidir. Şekerse tatlı. Ne kadar zıt değil mi? Ama ikisi birleşince limonata olur. Limon'umun şekeri olsan ya. Çok güzel tamamlıyoruz birbirimizi.'

...

Bu bölüm çok içime sindi yaa.

1K'ya özel olsun istedim. Umarım beğenmişsinizdir.

Oylamayı unutmayın

LİMONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin