...
"Vazgeçtim yana yana
Seni sevmeyi ağır ödüyorum
Vazgeçtim yana yana
Seni sevmeyi ağır ödüyorumVazgeç yüreğimden düşlerimden
Yaralıyım bin yerimden
Ben değilim seviştiğin, affedemem
Beni affet
Gidiyorum uzaklara, sensizliğe""Yeteğğğğr" Hale'nin çemkirmesiyle sustum. "Yeter amık yeteer! Benim mutlu olmam lazım lan. Doğukan'la sevgiliyiz. Ama sen iki saatte efkarlandırdın bizi!"
Gülsüm de onu onaylayınca bağırdım. "Banane bee! Kantinden Mert'le Doğukan'ı azarlamak için çıktınız. Bi baktım sevgili olmuşsunuz! Banane ben sapım. Olmasaydınız sevgili! Kankası sapken sevgilisi olan bizden değildir."
Gümsüm, Hale'ye dönüp "Bunun az konuşan hali daha mı iyiydi ya?" dediğinde Hale de başını salladı. Omuz silktim.
Hale bir anda aydınlannışçasına parmağımı şıklattı. "Buldum!"
"Ne buldun?" diye sordum ağlamaktan çatallaşmış sesimle.
"Hadi hazırlanın eğlenmeye gidiyoruz!" dediğinde anında kabul ettim. "Kabul!" Biraz kafa dağıtırdık en azından. Unutmama yardımcı olurdu.
Kızlar hazırlanmaya gittikten sonra kısa bir duş alıp hızlıca saçlarımı kuruttum ve uçlarını hafif dalgalandırdım. Dolabımdan hava hafif soğuk olduğumuz için kahverengi bol kazağımı ve siyah dizleri yırtık pantolonumu alıp giydim. Ardından siyah kemerimi ve siyah sırt çantamı da takıp aşağı indim. Siyah botlarımı da giydim ve kızları beklemeye başladım.
💎Limon'un Giydikleri💎
Birkaç dakika sonra kızlar gelince yürümeye başladık. Gülsüm, " Önce lunaparka gideliiim," diye tutturunca onun fikrine uyup lunaparka gittik.
...
Bugün kızlar sağ olsun gerçekten çok eğlenmiştim. Lunaparkaki herşeye binmiştik. Şu an ise kafe-bar tarzı bir yere gelmiş birşeyler içiyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİMON
Storie brevi•texting, tamamlandı. Bilinmeyen Numara: Seni seviyorum. Çınar: Siktir! Çınar adlı kişiye artık mesaj gönderemezsiniz!