1.4

1.9K 120 69
                                    

Önemli Bir Notçuk: Gençler, bölüm düzenlemelerini bitirdim. Maalesef ki hikâyeye bu bölümden devam ediyorsanız, en başa dönüp yeniden okumanız gerekiyor çünkü olay akışında ciddi değişimler var.

Keyifli okumalar! 💕

Tenimi yakan güneş ışınlarıyla beraber, yüzümü buruşturup gözlerimi açtım. Gece hissettiğim beden, şimdi yanımda yoktu. Yorganı üzerimden kaldırdığımda, çarşafıma akmış kan lekesini görmüş ve yanaklarıma ulaşan kanları hissetmiştim. Üzerime çamaşırlarımı geçirdikten sonra, sırada temizlenmek vardı!

Çarşafımı toparlayıp kirli sepetine attıktan sonra, uzun ve sıcak bir banyo yaptım. Kasıklarımda büyük bir sancı vardı ve yürüdükçe yüzümü buruşturmama sebep oluyordu, işte tam da bu yüzden hızlanmama gerek olmadığını söylemişti. Başımı sallayıp beni utandıran anları kafamdan sildiğimde, kalbimin pır pır ettiğini hissettim ve gülümsedim. Bugün haftasonuydu ve dinlenmekten başka yapabileceğim bir iş yok gibiydi. Üzerime temiz çamaşır ve kıyafetlerimi giyip, sarı saçlarıma doladığım havluyla, saçlarımı kuruttum. Saçımın rengini değiştirme vakti gelmiş gibiydi.

Bu konuyu daha sonra düşüneceğimi aklıma yazarak mutfağa ilerledim ve ayağıma dolanan Roy'u kucağıma aldım. Tek başıma kahvaltı edesim olmadığından, kızları aradım ve onları bana eşlik etmeleri için davet ettim. Seul Gi, Ji Min'e söz verdiğini söylemiş ve reddetmişti, ancak diğerleri en fazla 10 dakikaya kapımda olurdu.

Ufak tefek bir kahvaltı hazırlayıp masama doğru dizdiğimde, gelen zil sesini duydum ve parmağıma bulaşan balı yalayıp kapıya koştum. Kapıyı büyük bir sevinçle açarken, Soo Young sanki sokağın ortasında çığıra çığıra şarkı söyleyerek koşuyormuşum gibi bakmış ve beni ittirip içeriye girmişti. Onun arkasından dil çıkarırken Joo Hyun, "Ne bu enerjiklik sabah sabah?" Diye sormuştu, ancak cevabını alamamıştı ama ben cevabı içimden gayet de yüksek bir çığlıkla vermiştim bile. Jung Kook'la seviştim daha ne olsun...

Aklıma gelen düşüncelerle gülümsediğimde, son olarak kapıdaki Seung Wan içeriye girmişti. Yüzüme imalı imalı bakarken, bu imasını yok etmek için, sorabileceğim en mantıklı soruyu sordum. "Yoon Gi'yle son gelişmeler ne?" Yüzünü buruk bir gülümseme aldığında, "Hâlâ aynı," dedi ve masaya yerleşti. Beklemeyip karşısına oturduğumda, herkes yemeğini yemeye başlamıştı ve masada açılan birkaç dedikodu konusunu doya doya konuşmuştuk. Yüzyılın günahını toplamıştık resmen!

Jung Kook'a yaptığım plandan bahsetmek üzereyken, titreyen telefonum açtığım ağzımı kapatmama sebep oldu. Telefonu elime aldım ve gelen mesajı beklemeden açtım.

BadJJK: Uyandığında beni aramanı beklerdim

TheRim: Uyandığımı nerden çıkardın aq

BadJJK: Şu an uyanmamış mı oluyorsun aq

TheRim: Aynen

Uykumda yazıyorum

Rüyamda da deli sikiyor şu an seni

BadJJK: Çok ayıp Yerimie xd

Benden utanıyor musun ne

Hoşuma gitti bak bu

ĞFMWİAĞDOCLLWİAPXOCKQİLDME

TheRim: Ahahaha

Şakacı çocuk seni

Touches | JJK (DEVAM ETMEYECEK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin