dokuz

7.4K 439 117
                                    

"Ciddi mi bu?"

Başım Serdar'ın omzunda, gözlerim bir kızla gülüşen Mirza'daydı. Hafifçe başımı salladım onu onaylamak için. "Çok ciddi," dedim oflarken.

Mirza kızı omzundan tutarak kendine çekti ve kıza gülümsedi. Kahverengi uzun saçları kızı görmemi engelliyordu.

Mirza'nın bunu yapmasını beklemiyordum.

Gerçekten, ettiğim bir laf yüzünden sevmediği bir kızla mı çıkacaktı?

Bu görüntüye dayanamadım ve ayağa kalktım. "Ben gidiyorum," dedim Serdar'a bakarak.

Oflarken başını salladı. Onların sınıfından çıkıp kendi sınıfıma girdiğimde gözlerim direkt kendi sıramı buldu. Duvar tarafında arkalardaydım. Sırama geçip oturdum ve kafamı sıraya koydum.

Aptal, senin yüzünden oldu bu. Çocuk senin yüzünden sevgili yaptı.

İç ses denilen şey gerçekten en lanet şey olabilirdi. Başımı sıradan kaldırdım. Saçlarım yüzüme geldi ama çekesim gelmedi. Başımı hafif sallayarak onlarla başa çıkmaya çalışırken sınıfa giren Nisa bu halime gülümseyerek yanıma gelip oturdu.

Saçlarımı düzeltmeye başladığında ben ona düz bakışlarla bakıyordum. Kaşlarını çattı ve "N'oldu?" diye sordu.

"Mirza," dedim düz bir sesle. "dün dediğini yaptı. Bir kızla beraber."

Elini ağzına şokla götürdü ve "Ne?" diye resmen cırladı. Sesi tizdi.

Başımı salladım. Şu an ağlayacak gibi hissediyordum. "O kızı sevme ihtimali var mı?" Sesim istemeden titremişti.

Nisa beni omzumdan kendine çekti ve saçlarımı okşamaya başladı. "Yok be gülüm. Yarın görüşmez kesin o kızla. Şimdi sen onu gaza getirdin ya ondan yaptı. Yarın kızın ismini bırak, kızı tamamen unutur."

Bu dediği hafifçe güldürdü. "Öyle mi dersin?" dedim çocuk gibi.

"Öyle tabii ki."

xxx

sorunlu: sen bugün ciddi miydin?

mirza: hangi konuda?

sorunlu: şu kız meselesi konusunda

sorunlu: daha neyde olacak aptal

mirza: şaka yapar gibi bir halim mi vardı ki

sorunlu: cidden bi' laf ettim diye sevmediğin bir kızla çıkar mısın sen

mirza: kız bana aşık değil, relax

sorunlu: sen hakiki gerizekalısın mirza

mirza: hay aq

mirza: abarttın he cidden

mirza: alt tarafı dün bir laf ettin

mirza: ben de sana öyle olmadığını kanıtladım

sorunlu: pekala

mirza: trip mi yicem şimdi

sorunlu: evet

mirza: yO

mirza: yazmam olur biter

sorunlu: bugün cidden ek olarak kalp kırmaya bu çaban ne mirza?

mirza: öyle bir çabam yok

sorunlu: belli gerçekten yok :'D

mirza: sadece abarttın, hepsi bu

---

MİRZA ANACIM SUS TAMAM MI SUS BATIYOSUN KONUŞTUKÇA

psikolojim bozuk arkadaşlar mirza'ya gıcık olabilirsiniz ben de oldum çünkü dligdsglşd

snowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin