*1* "pokoj 97"

105 11 1
                                    

Dneska u mě přespává kamarádka Terka, obě jsme blázni do MenTa a Herdyna. Zítra máme jít na akci s YouTubery v nákupním centru. Jelikož byl začátek prázdnin tak jsme se šly projít ven, protože bylo venku pořád teplo. Přišly jsme cca. v osm a jelikož jsme ještě nevečeřely tak jsem navrhla že udělám salát s kuřecím masem. K tomu jsme si pustily film a potom jsme šly spát. Ještě jsem vám vlastně neřekla kdo jsme. Já jsem Lucka a je mi 16 stejně jako Terce.

Druhý den:

Včera jsme šly spát docela pozdě, ale dneska je konečně ta akce! Když jsme se probudily šla jsem do koupelny udělat ranní hygienu a potom Terka to stejné. Šly jsme se nasnídat a poté jsme vyrazily. Šly s námi i moji rodiče, protože ještě šli něco vyřizovat. Když jsme došli na místo, bylo tam už strašně moc fanoušků. Mí rodiče zatím šli něco nakupovat. S Terkou jsme tam čekaly asi 30 minut než to začalo. Napřed měli takovou ,,talkshow" a potom se šli fotit a podepisovat. Najednou začalo něco pípat. Byly to hlásiče požáru - začalo hořet. Všichni fanoušci i YouTubeři začali utíkat směrem k východu. Já a Terka taky, jenže Terka byla lepší běžec takže běžela víc přede mnou, asi jsem byla mezi posledními. Byla jsem v půlce cesty, jenže jsem zaslechla křik. Otočila jsem se a uviděla jsem MenTa jak stojí obklopený ohněm a nemůže utéct. Hned jsem se rozběhla za ním. Bylo tam docela dost ohně takže se blbě dýchalo a vidělo, naštěstí jsem to tam znala, takže jsem běžela tou nejkratší cestou kterou to šlo. Cestou jsem popadla hasičák, abych se k Honzovi dostala. Byla jsem už u něj a začala jsem to pomalu hasit okolo Honzy. Podepřel se o mne a šli jsem nejkratší cestou ven. Když jsme došli ven, tak už tam byli hasiči a záchranka. Hned si MenTa vzali a odjeli s ním do nemocnice. Chvilku jsem tam jenom tak stála a vůbec nechápala co se stalo. Když v tom mě někdo oslovil. Byl to Herdyn společně s Baxem, Wedrym a Housem.

He: "Ehm.. Ahoj já jsem Pavel a tohle je Štěpán, Ráďa a Kuba" řekl a kluci za ním zamávali

Já: "A-ahoj já jsem Lucka" řekla jsem vyklepaným a nejistým hlasem

He,B,W,Ha: "Viděli jsme co jsi udělala a jedeme teď za Honzou nechceš jet s námi? "

Já: "No...když myslíte" k tomu jsem se pousmála

Nasedli jsme do auta, protože nás bylo pět a nechtěli jsme tam být namačkaný jak v konzervě. Tak Herdyn s Wedrym vystoupili a jeli druhým autem. Cestou do nemocnice jsme byli ticho(seděla jsem vzadu a řídil Bax a vedle něho seděl House). Když jsme dojeli do nemocnice tak jsme běželi k recepci se zeptat kde Honza leží.

Zdr. Sestra: "Dobrý den, co potřebujete?"

Kluci: "Dobrý den, my bychom potřebovali vědět kde leží Honza Macák."

Zdr. "Sestra: A jste jeho rodina? Pokud ne tak vám to bohužel nemůžu říct."

Já: "Prosím potřebujeme to vědět." u toho jsem brečela a snažila se pochopit co se vůbec stalo.

Zdr. Sestra: "Dobře, pokoj číslo 97 vpravo skoro na konci chodby, ale nikomu prosím neříkejte že jsem vám to řekla."

Rychle jsme tam šly... teda kluci já jsem jenom šla stydlivě za nima.

Ha: "Tady to je!" vykřikl Kuba

Zrovna od MenTa odcházel doktor. Kluci tam vtrhli, ale já zůstala stát za dveřma a jenom jsem koukala přes takovýto okno. Všiml si mě Štěpán a šel za mnou.

B: Proč tady tak stojíš?

L(jako Lucka xd): Já nevím" zamlčela jsem "já se stydím, nechci tam jít"

B: Pojď Honza by tě rád viděl" hned jak dořekl tak mě chytl za ruku a táhl mě do pokoje.

L: "Blázníš?! Já tam..." v ten okamžik jsem zkameněla. Stála jsem v pokoji u MenTa.

Mezitím kluci (kromě MenTa) odešli někam pro kávu

Takže tohle byla 1. kapitola doufám že se vám líbila. Btw. mám hodně bujnou fantazii, takže se omlouvám kdyby to bylo někdy přehnaný xd.

Youtuber's Daughter  [ CZ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat