"Chytl mě za ruku a hodil mě na zem. Anetka ho silně kopla do holeně." Jak dořekl já jsem odešla a zavolala Olimu. "Mohl bys zítra přijít?" "Dobře a v kolik?" "Někdo pro tebe přijede." Odpověděla jsem a vypnula to.
Pohled Lucky
Lehla jsem si na postel a přemýšlela. "Je to dobrý nápad? Jak by bylo mně kdyby mi to někdo udělal? Dobře risknu to, ale budu dělat jakože nic." řekla jsem si pro sebe a šla za Ráďou. "Mohl bys mi pomoct?" zeptala jsem se. "Určitě s čím?" "Zítra přijede Oli a já potřebuji, aby se nějak lehce dotkl oběma holeněmi dotkl třeba schodů, ale lehce. Tak aby to nebolelo." odpověděla jsem. "A jak to mám udělat?" "To je jedno. Hlavně to nikomu neříkej. Půjdu ještě za Štěpou, aby ti pomohl." řekla jsem a rozešla se za Baxem. "Mám nápad. Nechej to na mně." řekl šťastně Štěpán. Já souhlasila a šla spát.
...
"Ahoj" přivítala jsme se ve dveřích objetím. Šli jsme si sednout do obýváku a kecali jsme o blbostech. "A nejvíc mě to na holeni bolelo tady." řekl Bax a šáhnul na Oliverovi holeně. "Au." zasyčel bolestí. Já se šťastně podívala na kluky a oni mi úsměv oplatili. "Promiň v pohodě?" zeptal se ho Štěpán. "Jo v pohodě. To mám z florbalu." odpověděl a usmál se. Povídali jsme si a já cítila že nás někdo poslouchá a pozoruje. "Půjdu si odskočit." řekl Oli." Půjdu ti ukázat kde je záchod." odpověděla jsem a šla napřed. "Filipe vím že tady jsi." řekla jsem na chodbě. "Můžeme si promluvit v soukromí?" zeptal se a táhl mě do pokoje. "O co ti vůbec jde?" naštvaně jsem se ho zeptala. "No, já, miluji tě." řekl a podíval se do země jako v parku. "To už jsi mi řekl a jak to dopadlo?" Rozbrečela jsem se a šla za kluky do obýváku. "Co chtěl Filip?" zašeptal Ráďa. Byla jsem na naštvaná, takž jsem neodpověděla a sedla si. "Mohl bych si s tebou promluvit?" Ozval se za mými zády Oliho hlas. "Určitě." přikývla jsem a šla za ním. "Něco bych ti chtěl ukázat." Trošku jsem se vystrašila, ale souhlasila jsem. "Přijď dneska v 21:00 do parku." "Dobře" odpověděla jsem a vrátili jsme se za kluky.
...
"Takže co ti řekl Filip?" zeptal se mě Wedry s Baxem, když jsme jeli do stájí. "Co ti řekl?!" Zvýšil hlas, když se nedočkal odpovědi. "Prý mě miluje," odpověděla jsem se slzami v očích. "Teď se na něj vykašli a soustřeď se na Oliho." Přerušil mě v breku Štěpán. "Proč jsi vůbec chtěla ty holeně?" Zeptali se. "Potom vám to řeknu. Teda spíš na to přijdete sami." odpověděla jsem. Osedlala jsem si Anguse, vzala si věci ze skladu a klusem šla do parku. Vešli jsme do parku a hned jsem ho uviděla seděl tam na koni Černoočko alias. Oliver. Jak mě uviděl rozjel se na druhou stranu. Rozjela jsem se za ním. "Počkej!" zakřičela jsem, ale on mě nevnímal.
ČTEŠ
Youtuber's Daughter [ CZ ]
FanfictionPříběh o šestnáctileté dívce, které zemřou rodiče. Ale na dívku se usmálo štěstí a postará se o ni někdo, komu zachránila život. - čti na vlastní nebezpečí - 02.07.2019