*9* Slzy

36 7 0
                                    

"Dneska přijede..." mluvil Kuba, ale já uslyšela zvuk auta."Martin" zařvala jsem a zvedla se od stolu a vyběhla jsem ven k autu, které právě přijelo. Kluci běželi za mnou.


Pohled Lucky

Vystoupil z něj Martin. já se rozběhla k němu a objala ho se slzami štěstí v očích, ale to jsem nevěděla že se to zvrtne. "Ehm... Ahoj my se známe?" řekl a slzy štěstí se změnily na slzy smutku a zklamání. Já se od něj odtrhla a běžela do chatky pro tužku se skicákem, které jsem hodila do batohu. Vyskočila jsem ven oknem, aby za mnou hned nikdo neběžel. Přehoupla jsem se přes kamennou zídku a vydala jsem se za mým nejlepším kamarádem.

Pohled Martina

Vystoupil jsem z auta a ocitl jsem se v něčím objetí. Byla to holka, kterou jsem nikdy neviděl, ale věděl jsem že teď bydlí u kluků. "Ehm... Ahoj my se známe?" řekl jsem a její slzy štěstí se přeměnily na slzy smutku. Odtrhla se a běžela do její chatky. Mezitím se ke mě přihrnuli kluci a všichni okolo jen zírali.

Pohled Radka

Seděli jsme u stolu a jedli snídani. Kuba začal mluvit "Dneska přijede..." slyšel jsem přijíždět auto. "Martin" vykřikla Lucka a rozběhla se na parkoviště. Nechápal jsem, stejně jako kluci. "Honza" dořekl Kuba a rozběhli jsme se za Luckou. Když jsme přiběhli Lucka se slzami v očích běžela do chatky a Martin nechápavě koukal. Chytl jsem se Štěpánem nechápajícího Martina za ruku a vedli jsme ho do chatky. "Cos jí řekl?" zařval jsem, až se začal třepat. "Vždyť jí ani neznám" "Ne? Takže hned první den co nás byla, jsi s ní nebyl venku." přidal se do toho Štěpán, který už byl taky naštvaný. Martin se klepal ještě víc, ale pustili jsme ho, protože jsme viděli že nic neví, navíc přijeli děcka. Já jsem s Baxem ještě přemýšlel co ji mohl udělat a jak to vysvětlíme Honzovy, který stojí před námi.


Tentokrát kratší kapitola, protože jsem teď na dovolené a nemám čas psát.


Youtuber's Daughter  [ CZ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat