Já jsem s Baxem ještě přemýšlel co ji mohl udělat a jak to vysvětlíme Honzovy, který stojí před námi.
Pohled Lucky
Běžela jsem asi kilometr do stájí, do kterých jsem vždy chodila s Kovym a mým tátou když jsem byla menší. Otevřela jsem dveře a vešla jsem dovnitř. Šla jsem k boxu, který jsem vždy tajně navštívila. V něm stál kůň jménem Angus, byl to můj věrný kamarád, nikdy mne neshodil, vždy mě poslouchal, vždy mi rozuměl nebo se o to aspoň snažil. "Ahoj Angusi, tolik jsi mi chyběl" řekla jsem mezitím když jsem ho osedlávala. Šla jsem do skladu a vzala jsem si luk, šípy a oblékla jsem si černou kápi. Vrátila jsem se a Angus už poslušně čekal. Nasedla jsem na něj a on cválal co nejrychleji to šlo, byli kus za stájemi Angus už jenom klusal a jeli jsme tam kam nás jeho nohy vedli. "Mám tě ráda. Možná víc než Martina."řekla jsem a po chvilce jsme doklusali na místo, které bylo úžasné. Byla to obrovská rokle, kterou jsem nikdy neviděla, protože byla celkem daleko od jakékoliv silnice. Sesedla jsem a dala jsem Angusovi mrkev a sedla si na zem kde jsem začala kreslit. Po cca šesti hodinách bylo hotovo. Na papíře byla vyobrazena dívka s klukem kteří se neznají, ale v zrcadle to byli nejlepší kamarádi. "Stejně jako já a Martin" řekla jsem a Angus jen zařehtal jako souhlas. Nasedla jsem a šli jsme směrem zpátky do stájí. Byli jsme už skoro tam, já jsem ze sedla a šla vedle Anguse k velkým dveřím, sundala jsem mu výbavu a odložila si věci do skladu."Díky"řekla jsem v zavírajících se dveřích a Angus jen zařehtal. To jsem ale nevěděla že přijel Honza, když jsem se přiblížila k táboru, zaslechla jsem jak se někdo hádá. Podle hlasu jsem poznala že je to Martin, kluci a Honza. Šla jsem mlčky do chatky, aniž by si mne někdo všiml. Lehla jsem si a usnula jsem.
Pohled Honzy
Konečně uvidím Lucku, bohužel pozítří budu muset zase odjet, ale lepší než nic. Když jsem přijel šel jsem směrem k chatce ve které bydlí Lucka. Byl jsem téměř před chatkou, ale ze dveří se vyřítil Martin a ve dveřích stál rozčílený Wedry a Bax. Začal jsem se jich ptát co se stalo a kde je Lucka. Řekli mi že Lucka utekla a že jí Martin něco udělal. Měl jsem velkou zlost a chtěl jsem jít Lucku hledat, ale musel jsem pomoc rozdělovat týmy. Až se týmy rozdělili, byl čas na večeři, ale Lucka ještě pořád nikde. Sedl jsem si ke klukům, protože jsem si s nimi chtěl ještě popovídat. Dojedl jsem a šel jsem odnést nádobí, když v tom jsem uviděl Martina jak jde ven z jídelny, tak jsem rozběhl se za ním. Dohnal jsem ho za jídelnou a začal jsem se s ním hádat.
Pohled Martina
Vyšel jsem z jídelny a doufal jsem že budu sám, ale někdo mne chytl za rameno. Byl to Honza začal po mě řvát, poté se k němu přidali kluci. "Nic jsem jí neudělal" řekl jsem se slzami v očích. "Cos jí řekl?!" vyhrkl na mě Honza. "Zeptal jsem se jí pokud se známe." odpověděl jsem "Pojďte se podívat" přerušil nás Kovy.
ČTEŠ
Youtuber's Daughter [ CZ ]
FanfictionPříběh o šestnáctileté dívce, které zemřou rodiče. Ale na dívku se usmálo štěstí a postará se o ni někdo, komu zachránila život. - čti na vlastní nebezpečí - 02.07.2019