*20* Svěření se

18 4 0
                                    

"No... Než jsi mě zachránil měla jsem namířeno ke stájím, ale potom jsem běžela domů, kde mě kluci začali pokládat různé otázky. Nechtěla jsem na ně odpovídat, tak jsem šla za Filipem." řekl jsem a znovu mu padla do objetí. "Pojď svezu tě domů." řekl a táhl mě za ruku do auta.

Pohled Kuby

Nechali jsme ji převléct a čekali na chodbě. "Nepřevléká se tam nějak dlouho?" zeptal se Štěpán. "No jo holky Štěpáne." řekl Pavel a začali jsme se smát, ale čekali jsme tam asi dalších deset minut a pořád nic. "Lucko?" zeptal se Pavel, ale nedočkali jsme se žádné odpovědi. Pomalu jsme otevřeli dveře, ale v pokoji nikdo nebyl. "Do prd*le" zaklel Ráďa. "Jdeme ji hledat." řekl jsem. "Zůstanu doma, kdyby se vrátila." řekl Ráďa a my souhlasili.

Pohled Lucky

"Díky Vadime" řekla jsem, když jsem vysedala z auta. "Nemáš zač." odpověděl a v náručí mě nesl k domu. "A co Angus a mé druhé já?" zeptala jsem se, protože jsem tušila že mě teď budou hlídat jak oko v hlavě. "Nějak to vymyslíme" odpověděl mi a zazvonil. Přišel otevřít Ráďa. "Ráďo." řekla jsem a objala ho. "Řekneš mi co se stalo?" řekl po chvilce objímání. Já se podívala na Vadima a on přikývl. "Dobře, ale nechej si to pro sebe." Sedli jsme si na gauč a já mu všechno řekla. "Děkuji za bráchu." řekl a objal mě. "Ale mám problém. Slíbila jsem mu, že se s ním zítra v 21:00 sejdu jako druhá tvář. Nemohl bys mi nějak pomoc?" zeptala jsem se. "Dobře, jinak díky Vadime že jsi jí zachránil." odpověděl a usmál se na něj. "Nemáte zač, ale už budu muset jít." řekl a odešel. "Běž si lehnout. Zavolám zatím klukům." řekl a já šla.

Pohled Radka

Kluci už odešli a já byl doma sám. Přemýšlel jsem pokud Lucka přijde nebo ji někdo najde. Z mého přemýšlení mě vytrhl zvonek. Vyběhl jsem ke dveřím a otevřel. Do náruče mi vtrhla Lucka a za ní stál Vadim. Sedli jsme si na gauč a vše mi řekla. Byl jsem na Vadima trochu naštvaný, že mi málem zabil bratra, ale na druhou stranu zachránil Lucku. Jak Vadim odešel, Lucka si šla lehnout a já zavolal klukům ať jdou domů. Když kluci přišli, Lucka už spala. Všichni po mně chtěli vysvětlení, ale já jim řekl že mi Lucka nic neřekla.

Youtuber's Daughter  [ CZ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat