U toho mi jeho ruka směřovala blíž a blíž ke kapuci. "Ani to nezkoušej." ozval se hlas za Filipem. "Černoočko" zvolala jsem a rozběhla se k němu. "Běž domů" rozkázal mi a já se rozběhla k Angusovi.
Pohled Lucky
Před stájemi jsem sesedla a běžela se slzami Ráďovi do objetí. "Co se stalo?" zeptal se mě po chvilce objímání. "Až doma." řekla jsem a odsedla Anguse.
...
Doma jsem se rozběhla do svého pokoje. Po chvilce za mnou přišel Ráďa i se Štěpánem. "Už jsem si vybrala. Vyhrál Černoočko." řekla jsem. "Chceš mluvit s Filipem?" optal se mě Wedry. "Jo." Sešla jsem po schodech a slyšela jak se baví v obýváku. "Tak co jaký to bylo?" zeptal se Kuba s Pavlem. "Úžasný, ale přišla tam ta holka na koni." odpověděl smutným hlasem "A já nevím kdo je lepší. Pokud Anetka nebo ta na koni." To už jsem ale nevydržela a vešla tam. "Kubo, Pájo mohli byste prosím jít na chvilku nahoru?" zeptala jsem se jich a oni odešli. "Nech si tu svou Anetku a vypadni!" zařvala jsem že to muselo být slyšet kilometry daleko. "Ty se do toho nepleť." odpověděl. "Na první pohled jsem se do tebe zamilovala a to byla chyba. Možná byla chyba i to že jsem ti zachránila život. Potom co jsi na mne byl tak hnusný a ten šíp, pořád jsem tě milovala. Odpouštěla jsem ti, ale to co jsi mi řekl včera, to že mě miluješ, ale dneska se líbáš s nějakou Anetou? To ti už nikdy neodpustím! A to že jsem tě políbila a ty mě, tak to sobě ani tobě taky nikdy neodpustím!" Zařvala jsem ještě víc a rozběhla se do svého pokoje. Na chodbě jsem vrazila do kluků, ale ani to mě nezastavilo. Zamkla jsem se a spadla do své postele. Zabořila hlavu do polštáře a začala přemýšlet. Po chvilce přemýšlení jsem usnula. Probudila jsem se až ráno, teda pokud se 12:29 dá říkat ráno. Upravila jsem se a šla do kuchyně na snídani. "Ahoj" rozespale jsem pozdravila a chtěla si sednou, ale u stolu jsem uviděla Filipa. "Dám si potom. Teď nemám hlad." řekla jsem a znovu šla do svého pokoje. Přišla mi nová SMS od Agity.
A: Ahoj, promiň, ale měla bys dneska čas? V pondělí mají obsazeno.
L: Určitě. Budu ráda když vypadnu z domu.
A: Stalo se něco?
L: Ano, ale řeknu až večer.
"Ráďo? Mohl bys mě dneska prosím někam zavést? Mám sraz s Agitou." "Dobře, dej mi hodinku před vědět." odpověděl a já opět zalezla do svého pokoje.
ČTEŠ
Youtuber's Daughter [ CZ ]
FanfictionPříběh o šestnáctileté dívce, které zemřou rodiče. Ale na dívku se usmálo štěstí a postará se o ni někdo, komu zachránila život. - čti na vlastní nebezpečí - 02.07.2019