*27* Smažák, brambory a tatarka

17 2 2
                                    

,,Martine?!'' Vykřikla jsem než jsem omdlela.

Pohled Černoočka

Přijela přesně na čas. Chtěl jsem se za ní rozejít, když v tom jsem si všimnul postavy, která nás pozorovala. Musím zmizet. A to hned. Řekl jsem si. Cválal jsem pryč. Ukryl jsem se v jedné uličce. Po chvíli jsem uslyšel křik, tak jsem se tam rozhodl podívat. Spatřil jsem ji a Filipa jak se s někým perou. Než jsem stihl něco udělat, naložili Lucku do auta a odjeli. Rozběhl jsem se k Filipovi. Vypadal hrozně.

Fi: ''Jsem v poh-''

Če: ''Nejsi. Musíš si odpočinout. A já musím vymyslet jak zachránit Lucku.''

Dotáhl jsem ho k sobě domů a hodil na něj pytlík ledu a oblečení, aby se převlíkl. Zatím jsem šel do kuchyně dělat smažák s brambory. Bude to totiž dlouhá noc.

Fi: ''Ty víš co to bylo za lidi?''

Če: ''To stejné jsem se chtěl zeptat tebe.'' Filip se zatím s pozvdechem posadil na židli a přidržoval si led na tváři.

Fi: ''Zachránila mi život a já tu zatím tvrdnu. Musíme jí pomoct a to hned. Vždyť ji mohli zabít!''

Če: ''Přestaň tu tak vyšilovat a najez se.*

Mezitím, co měl plnou pusu jídla, jsem se šel také převléknout a napsal jsem svému milému starému přítelovi.

Pohled Lucky

Vzbudily mne paprsky Slunce. Vypadalo to, že je okolo poledne. Bolela mě hlava. Porozhlédla jsem se okolo. Byly tu tmavé oloupané stěny a pavučiny. Začala jsem bouchat na dveře a řvát, aby mě pustili. Nikdo mě neslyšel a já se tak svezla po zádech na zem a začala brečet. Co když tu umřu a už nikdy se nedostanu ven?

Vzpomněla jsem si, jak mi vždy rodiče zpívali, aby mě utišili. To, co se jim stalo, si nezasloužili. Jak bych se teď asi měla, kdyby ještě žili a moje jediná rodina teď nebyl MenT. Při té představě jsem se musela usmát. TEN MenT je teď můj, dejme tomu, táta. A jak se asi má Terka? Už dlouho jsem ji neviděla, pokud se odsud někdy dostanu, tak ji musím navštívit a o všem jí říct. Zblázní se z toho.

Budu se snažit vydávat kapitoly aspoň jednou týdně. Tuto kapitolu věnuju úžasné která mi která mi dala úžasný nápad <33.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 14 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Youtuber's Daughter  [ CZ ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat