13.Trochę zabawy

527 9 0
                                    

P.O.V Tyler

Dziś wstałem wcześniej Rosie nie było bo od wczoraj jest u siebie w domu, tak ich ojciec wysłał im kod esemesem xd a tyle było problemów a wystarczył tylko esemes, no ale poszedłem na dół  zjadłem śniadanie,Kamila nocowała u Luka więc byłem ty razem sam w domu niczym"Kevin " rozumiecie co nie. Mama pojechała wczoraj do Nowego Yorku do ojca nie wiem czemu ale jeśli to coś poważnego chcę wiedzieć, kilka dni temu dostałem od mojego nowo zapoznanego kumpla Toma wiadomość że robi imprezkę i żebym przyszedł z Rose nie wiem skąd ją zna pewnie ze szkoły pomyślałem a później dopisał że Luke z Kam tez niech wpadną no to się ucieszyłem bo nie będziemy sami, imprezy u niego są podobno głośne i trwają do rana, niby banalne na drugą randkę zabrać dziewczynę na imprezę ale no miałem inny plan by jechać nad nasz  wodospad  pospędzać czas we dwoje wpatrując się w las i wodę  ale już tam byliśmy więc cieszę się że Tom wpadł na taki pomysł ogólnie jest on  przystojny i lubi zabawę, podobno wie wszystko o wszystkich trochę mnie przeraził mówiąc to ale jest ok, poznałem go jak byłem zaakceptować papiery i potwierdzić że chcę się tu uczyć on tez był koło boiska grali w nogę , więc się dołączyłem i tak go poznałem super z niego gostek ale jak by porównać go do Luka to stawiam na Lu bo widzę że Kam powoli odzyskuje to co straciła przy nim czuje się szczęśliwa jeszcze wysłałem do wszystkich esemesa by wiedzieli co gdzie i jak i by byli.

Do Rosie💕: Hej skarbie jutro zabieram cię na drugą randkę może to być banalne ale ubierz się imprezowo!!!😘

Od Rosie💕: Okej nie wiem co kombinujesz ale spełnię twą proźbę nie ciesz się za bardzo😂-zaśmiałem się na jej treść

Do Rosie💕: skarbie oboje wiemy że spełnisz każde moje słowo❤.

Od Rosie💕:tak wmawiaj sobie ile chcesz narka muszę iść na zakupy pa 😘

Do Kam😜:hej sister słuchaj weź Luka i jest impreza u mojego znajomego  zaraz podam ci adres.

Od Kam😜:okej dzięki o nie muszę iść na zakupy pa muszę zadzwonić do Rose.

 Do Tom😎: okej załatwione będziemy😉

Od Tom😎: okej dzięki za info

P.O.V Rose

Dostałam wiadomości od Tylera zdziwiły mnie znowu słowa -skarbie, druga randka,imprezowo i inne- gdy  napisał bym ubrała się imprezowo od razu do mojej głowy wpadła myśl impreza o nie ostatniej o jakiej słyszałam to impreza u Toma nie ja nie idę zadzwoniłam do Tylera mówiąć:

-Hej Tyler słuchaj mam pytanie u kogo będzi eta impreza?-zapytałam oby nie u tej osoby.

-u mojego znajomego Toma -powiedział

-chodzi pewnie o Toma Martina tak?-zapytałam lecz odpowiedź już dokładnie znałam.

-tak o niego chodzi czy jakiś problem?-zapytał z troską

-nie lubię imprez -powiedziałam zgodnie z prawdą.

-no proszę trochę zabawy nie zaszkodzi Rosie-już widze jego twarz i oczy  kota ze  Shreka no nie mogę mu odmówić więc postawi mu warunek.

-dobrze pojadę z tobą ale mam warunek gdy będę już chciała wracac to wracamy okej?-zapytałam z nadzieją.

-tak pewnie i tak miałem inne plany lecz tom wyskoczył z tym nagle okej zgadzam się.Pa.

Miłość nie wybieraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz