2.Zapoznanie

2.1K 21 7
                                    


Hejka jestem Rosalie mówcie mi Rose,mam 16 lat, w tym roku do naszej szkoły , a tak na bieżąco do mojej klasy ma dołączyć nowy uczeń,jestem ciekawa kto to będzie, zwykle nie przywiązuje się do nikogo mam jedynego przyjaciele którym jest Luke Stalion , traktuje mnie jak siostrę często spędzamy ze sobą dużo czasu,po chwalił mi się ostatnio że poznał w internecie dziewczynę która mu się podoba , wychodzi na to że do naszej szkoły przybędą dwaj nowi uczniowie, Luke dowiedział się że Kamila bo tak ma na imię wprowadza się do nas do Nowego Yorku, muszę ją poznać koniecznie.

Hej jestem Tyler mam 17 lat i mam młodszą siostrę. W tym roku miałem masę rzeczy na głowie więc zawaliłem ten rok, przeprowadzamy się do Nowego Yorku, moja siostra szaleję podobno poznała jakiegoś kolesia który zawrócił jej w głowie i mieszka właśnie w tym miejscu gdzie zmierzamy. W tym roku mam dołączyć do młodszej klasy z powodu zawalenia roku.

Hej jestem Kamila mam 16 lat mam  starszego brata co zabawne on zawalił rok i przez pracę rodziców przeprowadzamy się do Nowego Yorku cieszę się bo ostatnio poznałam fajnego chłopaka przez internet ma na imię Luke, nie mogę się doczekać spotkania z nim.

Hej jestem Tom mam 17 lat w szkole już krążą plotki a nawet jeszcze nie wrzesień że do szkoły przyjdzie nie jeden a dwaj uczniowie , z pewnych źródeł wiem że to rodzeństwo które się wprowadza do nas, Stella moja koleżanka już nie może się doczekać aż pozna przystojniaka i go poderwie, a ja chcę poznać jego siostrę.

Hej jestem Stella mam 17 lat chodzę do klasy z Tom'em , tak na pewno już wiecie w szkole będą nowi uczniowie bla bla bal i tak dalej ale ciekawi mnie czy będzie przystojny i czy da się poderwać już widzę te wściekłe wzroki lasek ze szkoły hahah będą chciały się ze mną przyjaźnić by choć na chwilę zerknąć na moją przyszłą zdobycz.

Hej jestem Sandra  a to mój mąż Matt przez pracę musieliśmy się przeprowadzić do Nowego Yorku , ja mam 29 lat a mąż 30. Jestem architektem a mój mąż prowadzi firmę, przeprowadzamy się ponieważ dostał on dobrą wiadomość już od dawna szukał wspólnika a trafiła się okazja że nie jaki Mark Carles złożył mu propozycję połączenia firm. Podobno mają śliczną córkę pasowało by poznać ją z Tyler'em .

Hej jestem Matt a to moja żona Sandra jak już wiecie pewnie wszystko znając ją i jej pomysły na pewno powiedziała wam o tym że łączę firmę tak to prawda łączę ją i okazuje się że będziemy mieli dom obok siebie dziwny przypadek ale dojdźmy do rzeczy ja prowadzę firmę samochodową a on firmę z telefonami i innymi gadżetami ,myślę że nasz biznes wyjdzie na dobre.

Hej jestem Elena mam 28 lat jestem stylistką i czasem zdarza się że niema mnie w domu tak samo ma Mark z firmą. Rosalie może czuć się opuszczona przez nas ale już niedługo obok nas będzie mieszkać rodzina w tym wspólnik mojego męża i jego dwójka dzieci mam nadzieję że się polubią.

Hej jestem Mark mam piękną żonę i córkę, mam cudowną wiadomość łączę firmę  z Matt'em który będzie mieszkał obok nas. Moja córka czasem jest smutna ale nie chodzi tu już o przyjaciel bo ma Luka który jest dla niej jak brat, chodzi o naszą pracę ciągle praktycznie no rzadko jesteśmy w domu ona może czuć się nie kochana przez nas ale to nie prawda kochamy ją.

Miłość nie wybieraOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz