שלום לכולם:) אני מקווה שהפרק יהיה מובן וסליחה מראש על טעויות. אני לא כל-כך בטוחה בפרק הזה~
שתהיה לכם קריאה מהנה!
***
סמיילס
התבוננתי עליה בשביעות. היא התהפכה על צדה והתרוממה מהמיטה, עירומה כביום הולדתה. שערה הארוך והחלק נפל כל הדרך לתחת המקומר שלה. היא הייתה יפה והיא ידעה זאת. במיוחד כשהיא שלחה מבט קצר אחורה, מעבר לכתפה, עליי וחייכה לעברי בחיוכה הממזרי.
היא התכופפה, דבר שנתן לי מבט ישיר בין לחי עכוזה. פאק. היא הייתה טובה וידעה את זה. היא גם ידעה, איך לגרום לגוף שלי להגיב לשלה. ועיניה הירוקות נצצו במטרה אחת ויחידה לגרות אותי והיא אכן הצליחה. הזין שלי עלה רק מהמבט הקנטרני הזה שלה. היא נשכה את שפתה התחתונה ובאיטיות הרימה את השמלה שלה מהרצפה. לובשת אותה ומושכת את קצוות שערה האדמוני מחוץ לבד.
דולי ריוורס הייתה מבין הזונות הישנות של המועדון שלנו. ולמרות שהיא עברה ממזמן את גיל הארבעים שלה, היה לה גוף בן-זונה שנראה בן שלושים לפחות. היא הרימה את התחתונים הזרוקים שלה מהרצפה ולבשה אותם באיטיות רבה. שולחת מבטים חטופים אחורנית, הכלבה. ידעתי שהיא רצתה לראות איך אגיב ולעזאזל איתה, הגבתי בדיוק כפי שהיא רצתה. הזין שלי עלה לתשעים מעלות והצביע לעברה כמו חייל לקראת הקרב.
"רוצה עוד סיבוב?" היא הסתובבה לעברי וטיפסה עם ברכיה על המיטה. מרכינה את ראשה מעליי ובחיוכה הרחב היא נישקה אותי.
"מצטער, מותק." נרתעתי ממגעה וקפצתי מהמיטה, פונה אל הכיסא לצד ארון הבגדים שלי. "יש לי משימה... וחוץ מזה, את יודעת שאני לא בקטע של שניים במחיר אחד."
"באמת?" היא ציחקקה. נשענת עם מרפקה על המזרן שלי, אשר היה מוכתם בזרע מהלילות המרובים שלנו יחד. היא בחנה אותי בדממה ואמרה בצלילה הקנטרני, "אני דווקא, שמעתי אחרת..."
עצרתי בזמן שלבשתי את החולצה שלי ולאחר שנייה מחוסרת נשימה, משכתי אותה למטה. ידעתי בדיוק על מה היא דיברה. לעזאזל איתה, כל המועדון המזויין הזה דיבר על זה - על הבחור ההוא עם השיער הכחול שהצליח למשוך את תשומת ליבי ולרדוף אותי אפילו בחלומותיי.
בני-זונות...
"את רומזת לי משהו?" לבשתי את המכנסיים בלי הבוקסר ושלחתי לעברה את מבטי הישיר והמצומצם.
"לא מרמזת כלום..." היא ציחקקה והחליקה את ידה לאורך המזרן. מקלפת זרע יבש עם ציפורניה מעל פני הבד. "פשוט, אממ... זה מאונטן. הוא אמר לי... זאת אומרת, סיפר לי על הילד עם השיער הכחול."
"ו...?"
"ו... אתה יודע," היא החלה בצלילה הגבוה, "בזמן האחרון אתה די מעופף-"
YOU ARE READING
בְּלוּ | ספר ראשון (להט"ב)
Actionספר ראשון בסדרת להט"ב - "האופנוענים מהגיהנום" בדרך לאוניברסיטת ורמונט, תומס - סטודנט להנדסה חקלאית - נכנס בתמימותו למועדון באמצע שום מקום. מטרתו היחידה היא להטעין את מכשירו, טעות שמפגישה אותו עם סמיילס. סמיילס הוא אוכף החוק של אירגון פשע בשם מועדון...