פרק יח

1.2K 111 46
                                    

שלום לכולם! סליחה על האיחור ותודה לכם על הסבלנות.

חג שמח וקריאה מהנה:)

***

תומס

הוא ישב על מושב האופנוע. ידיו אחזו מסביב לידיות הרכב ואילו ידיי תפסו מסביב לידיו, בניסיון נואש למנוע ממנו מלהניע את המנוע. מבטו הישיר והקר התרכז בי באטימות מחלחלת, כאילו הוא אמר לי ללא מילים שאני לא אמור לגעת בו בכלל.

"אני לא זז."

הוא שתק.

"אני רציני, רוי."

החמרתי את פניי, למשמע המנוע שהתנוסס מסביבי. הוא סובב בכוח את הידית הימינית, מושך באפו בחוזקה ובוהה בי מבעד לחוסר עניין מוחלט. כאילו שחוסר העניין שלו כלפי, היה משהו שהוא התאמן עליו שנים רבות.

"נו, רוי-"

"סמיילס ביקש ממני להביא אותך למקום מבטחים -" הוא החזיר בלעג והמשיך, מצביע על שטח בית החולים סביבו. "- אני לא זוכר שהייתי אמור לשחק אותה בייביסיטר, בּלו."

"רוי-"

הוא התניע בשנית את הרכב הדו גלגלי שלו, נותן דחיפה קלה קדימה. נרתעתי אחורנית בקפיצה מהירה, נותן לצווחה קצרה להתפרץ מבין שפתיי. דבר שגרם לו לחייך קצרות ואז לכחכח בגרונו, כאילו שזה לא קרה בכלל והוא לא חייך בתגובה להתנהגות המטומטמת שלי.

"עזוב אותו, תומי." שמעתי את גבי מאחוריי, כאשר היא פנתה לתפוס את זרועי ולמשוך אותי אחורנית. "הוא עקשן כמו עז, הכלב הזה ואתה עדיין פצוע - לעזאזל! אנחנו בכניסה לבית החולים, תומס-"

"לא מעניין אותי!" הכרזתי, מתעלם מכל ההולכים והשבים ששלחו בנו את מבטים התוהה. "אני רוצה שהוא ייקח אותי לג'קסון, גבי ועכשיו ולא מעניין אותי, מה יחשבו כולם! לא מעניין אותי מה יקרה!" התרכזתי בגבר גדול המימדים שקיבל על עצמו את השם מאונטן ובצדק, האיש היה גדול מהנפילים שתוארו בתנך. "אני רוצה את ג'קס... קח אותי אליו, בבקשה." המילה הלא רצונית נפלטה מבין שפתיי ביבבה לא נשלטת.

"תומס..." קולה של גבי השתתק ויכולתי להרגיש את ידה לוחצת על כתפי בכוח ובמשהו שהרגיש לי כנחמה מוכרת. "קדימה, תומס. בוא נחזור לחדר שלך... אתה אמור לשכב... לנוח - היה לך זעזוע מו-"

"בבקשה, רוי - מאונטן, איך שלא קוראים לך..." חזרתי והתחננתי, תופס את ידיות הרכב הדו גלגלי שלו. "ב... בבקשה-"

"מה זה ייתן לך?" להפתעתי, הוא קטע אותי בקולו השקט. השתתקתי ובהיתי בו בדממה, מחכה לשאלתו הלא מובנת. "אתה מודע לזה שברגע שהרגל שלך תדרוך במועדון ההוא, אתה מת. אתה תמות, תומס. ואני עדיין לא בטוח או יודע, אם סמיילס..." הוא השתנק, מכחכח בגרונו בתנועה לא רצונית. "אני מנסה להבין-"

בְּלוּ | ספר ראשון (להט"ב)Where stories live. Discover now