⚘ Part 5 ⚘

554 23 0
                                    

| Amanda szemszöge |

Klaus megfogta a kezem majd felrángatott az emeletre.

- Miért is kellett ide jönnünk? Mit akarsz megmutatni?

~ Oliver megcsal.

- Ez nem igaz, csak te vagy leakadva itt.

~ Sajnálom hugi, de ez az igazság.

- Fogd be inkább - ott hagytam és be nyitottam az egyik szobába. Bár ne tettem volna.... Oliver, és valami random csaj az ágyban "yogáz-nak"

- Gratulálok... Sokáig.

~ Kincsem... Ez nem az aminek látszik. Meg tudom magyarázni

- Akkor várom...

~ Hát öhm.... Az úgy volt... Hogy... Ő...

- jó magyarázat. Most hogy elmondtad amit kellett. Szia - ezzel a mondattal otthagytam. Haza sétáltam majd beborultam az ágyba. Pár perc múlva nyílott az ajtó. Mostoha bátyám jött be rajta. Nem zavartattam magam lehúztam a ruhámat, majd mikor a melltartóm következett volna klaus megszólalt.

~ Azt hagyd magadon. Kérlek...

- Miért is nem vehetném le?

~ Mert.

- De kényelmetlen. Amúgy egyáltalán miért vagy itt?

~ Szeretnék rád vigyázni. Szemmel akarlak tartani.

- Vagy inkább csak nem akarsz elmenni.

~ Részeg vagy... Épp ezért vagyok itt.

- Lehet, de legalább én őszinte voltam... - levettem a fehérneműmet is majd oda mentem klau-hoz és át öleltem, majd megcsókoltam. Kellett nekem. Nem tudom miért, de vágytam rá.

~ Mint mondtam... Részeg vagy

- Nem baj... Még így is boldogan szeretkezek veled. - mosolyogtam rá.

~ Szóval most csak ki akarsz használni mert megcsaltak?

- Lehet. Nem tudom-egy lépést hátrált majd végig mért és végül megnyalta a szája szélét. Egyből benedvesedtem. Levettem a pólóját majd az ágyra fektettem. Vad csók csatába kezdtünk. Pár perc múlva fordult a kör és ő volt felül. Nyelvével domborulataimat kényeztette, ujjaival a nőiességemet. Már az orgazmus szélén álltam amikor kihúzta belőlem az ujjait.

~ Remélem tudod hogy ezt nem szabadna csinálnunk. - felemelt majd a fürdőbe vitt. Nem értettem mi történik. Megnyította a hideg vizet,majd velem együtt beállt a zuhany kabinba. Kitisztult a fejem. Rájöttem mit csinálok. Azonnal le másztam mostoha bátyámról.

~ Bocs.... És köszönöm

- Majd amikor józanul kérsz meg hogy feküdjek le veled, örömmel teszem meg.

~ Ne is álmodozz róla... - csak ott hagyott... Miután végeztem a fürdőben rá néztem az órára. Hajnali fél 3. Bemásztam az ágyba majd szép lassan próbáltam elaludni. Nem ment. Hiányzott valami, vagy inkább valaki. Fél óra múlva kissebb nagyobb sikerrel elnyomott az álom.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Where stories live. Discover now