☆ 8.rész ☆

534 20 0
                                    

| Klaus szemszöge |

Faképnél hagyott... Most nem hagytam annyiban, utána mentem.

- Várj Amanda. Kérlek, beszéljünk.

~ Sajnálom... De nekem ez nem megy...

- Amanda. Csak legyünk újra jóba. Nem akarok rád erőltetni semmit, de nem szeretném hogy újra össze vesszünk.

~ Csak testvéri kapcsolat? - húzta fél oldalas mosolyra cserezsnye vörös ajkait.

- Igen... Csak az. Semmi több.

~ Megegyeztünk, de én most megyek aludni. Jó lenne ha holnap te is bejönnél a suliba. Talán már a tanárok is hiányolnak téged.

- Megpróbálok a kedvükre tenni - rá kacsintottam, majd mentem is a dolgomra...

•Reggel•

Álmomból a telefonomon leve ébresztő órám idegesítő dallama kergetett ki. Gyorsan le fürödtem, majd felöltöztem. Beültem a konyhába és feltálaltam magamnak a tegnap este meghagyott pizzát.

~ Hát te hogy hogy ilyen korán fenn vagy? Ma bemész az iskolába?

- Neked is jó reggelt Analise. Igen, úgy döntöttem újra el kezdek suliba járni.

~ Értem. Kár mert akkor Amandának nem Mason kocsijával kellett volna mennie.

- nem baj, bírják egymást Mase-zel. Viszont én is elindulok. Szia

~ Szép napot kincsem! Ne csinálj semmi hülyeséget.

Az osztályba egy nem várt személy foglalta a helyemet. Logan mondta hogy ne foglalkozzak vele, de én nem tudom nem észre venni egész nap.

- Mit keresel a helyemen Lorett? Szakítottunk.

~ Szivem, miért beszélsz így velem?  És üzenetben? Ez a leghülyébb dolog.

- Nem voltam világos? Vagy ennyire idióta vagy?

~ De most komolyan üzenetbe szakítasz velem?

- Igen - lelöktem a helyemről majd odaültem. Elkezdődött az első óra, majd jött a második, és így a többi. Azthittem meghalok az unalomtól ami a mai napon ért.

•18:27•

Épp pakolásztam mikor valaki kopogott a szobám ajtaján. Tudtam hogy Angyal az mivel ezen a napon mindig későig dolgoznak az ősök.

- Gyere be nyugodtan. Mit szeretnél?

~ hali. Segítenél a házimba?

- Persze. Ülj le. - elmagyaráztam neki. Miközben hozzá beszéltem el aludt, ami irtó aranyos volt és ciki is. Nem akartam felébreszteni, de azért át vittem a saját szobájába. Mielőtt kimentem adtam egy csókot a szája sarkára.

- Szeretlek Angyal. - át mentem a szobámba majd pár perc múlva elaludtam.

•03:15•

Felébredtem az eső zuhogására. Lementem a konyhába inni, majd amikor felmentem láttam hogy Amy szobája nyitva van. Benéztem, de nem volt ott senki. Vissza mentem a szobámba. A hugom az ágy szélén ült.

~ Klaus... Nem baj ha itt alszok?

- Ennyire félsz?

~ Igen... - lefeküdtem majd meg paskoltam a mellettem lévő üres helyet. Ő is így tett, csak hozzám bújt. A teste jég hideg volt. Magamhoz húztam, majd megcsókoltam. Időben észbe kaptam és elengedtem.

- Jó éjt

~ Jó éjt

Hiába próbáltam elaludni, de nem ment. Forgolodtam, és ezzel Amy-t is felébresztettem.

- Bocsi.

~ Semmi baj. - közelebb bújt. Egy kis idő után kisebb nagyobb sikerrel elnyomott az álom.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang