⚘ Part 1 ⚘

721 26 0
                                    


Június 3-a van, azaz két hét és vége a sulinak. Logan-nal azt tervezzük hogy elmegyünk megsétaltani a kutyáinkat. Épp oli-val chat-elek amikor Klaus belép a tanterembe.

~ Jó reggelt, tudod hány óráról késtél?

~ talán 3-4

~ Pontosan 6-ról Mann.

~ Ok - leült leghátulra, mint mindig, és zenét hallgatott. Vetettem felé egy megvető pillantást majd kikéretőztem a mosdóba. Miután végeztem megmostam a kezem, amikor éreztem hogy van valaki mögöttem. Átkarolt és kiszívta a nyakam. A tükörből láttam hogy ki az.

- Menj a francba és tologasd a barátnődet.

~ De a húgom jobb élmény.

- megint ittál nyomorék?

~ Nem, most csak fűveztem.

- Idióta - mielőtt bármit is mondhatott volna, otthagytam. Egyszerűen nem akartak vele beszélni.

•15:36•

Épp haza felé tartunk Log-gal átöltözni.

- bejössz? Nincs itthon senki.

~ Aha, úgy is régen voltam itt

- Eléggé. Már hiányoztál Analise-nek. Szerinted melyik ruhámat vegyem fel?

~ Azt a fura egybe részest. Tudod a kígyósat.

- okés, amúgy jön Oliver is. Remélem nem baj.

~ így már nem...

- múltkor Nem azt mondtad hogy bírod?

~ Egy idő után kibirhatatlan. Sajnálom, de ez az igazság. - miközben ezt beszélgettük át öltöztem és már a mozi felé tartottunk.
Megvettük a jegyeket a rocketman-re majd elfoglaltuk helyeinket. A film jó volt, egészen addig amíg Oli mellettem neki nem állt telefonozni. Kicsit zavart, de nem tudtam vele mit csinálni.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Where stories live. Discover now