⚘15.rész ⚘

440 20 0
                                    


| Amanda szemszöge |

Újra hétfő. Utolsó hét. Ilyenkor a tanárok már nem adnak leckét és nem nagyon tanulunk. Kinyitottam a szemem és Klaus-szal találtam szembe magam. Kicsit meglepődtem. Hagytam aludni. Át mentem a szobámba és fel öltöztem. Egy has póló és egy rövid farmer short, na meg a kedvenc vans cipőm volt az outfitem, meg persze a táskám. Meg reggeliztem és mikor kiléptem az ajtón legjobb barátaim már vártak. Egész úton a kis kiruccanásunkról beszélgettek. Megérkeztünk, és eggyel többen lettünk.

~ Beszélhetnénk Amy?

- Sajnálom Logan de nem akarok veled beszélni.

(Izzy) ~Történt valami?

- Igen... - Kihallgatásomat a csengő mentette meg. Első órám tesi volt. Nem akartam át öltözni de végül Isa rá vett. Az óra első felében a fiúk a másodikban a lányok kosaraztak, ugyanis csak egy kosárpályánk van. Szünetben pár sráctól halottam hogy Log keresett. Nem foglalkoztam vele. Egészség tan után véletlen neki mentem mostoha bátyámnak.

~ Hát te? Mizu?

- tudod... Ide járok suliba.

~ Nagyon vicces. Miért kerülöd a haverom? - mutatott Logan irányába

- Nem kerülöm, csak távolságot tartok.

~ És minek?

- Mert muszáj... Amúgy is. Hétvégén nem te voltál féltékeny?

~ Az más ügy. Teljesen más.

- Mennem kell. Szia. Otthon találkozunk.

~ Szia. - tovább sétálva egy ribanc állta el az utamat. Jessica Lange. Utálom. Próbáltam kikerülni de fel lökött. Én a Földre zuhantam ő meg diadalas mosollyal ment tovább. Egy ismerős tenyeret véltem felfedezni magam előtt. Megfogtam és ő felsegített.

- Köszi.

~ Mostmár nem kerülsz?

- Sajnálom. Tényleg sajnálom.

~ megkéne beszélnünk.

- Nem akarom.

~ Én nem félek attól hogy vissza utasítasz- erre páran felfigyeltek ránk. Volt aki felszisszent, volt aki röhögött.

- Délután megbeszéljük. Oké?

~ Aha. Most pedig menjünk órára.

•14:25•

Épp a megbeszélt találkozó felé sétálok. Eszembe jutott egy őrültség amit megszeretnék valósítani Logan-nel. Belépek a kávézó ajtaján és friss süti illat csapja meg az orrom. Legjobb barátom már a megszokott helyemen vár. Feláll és megölel.

~ Szia.

- Szia, mennyit vártál?

~ 5 perc, már rendeltem neked szokásosat.

- Köszi. Szóval...

~ Szóval...?

- Sajnálom, de én nem érzem ugyan azt...

~ Tudom. És nem zavar. Megértem. De ha megváltozna én itt leszek.

- Tényleg? Ennyivel lezártuk?

~ Aha. Na valami ötlet kávé után.

- Elmegyünk fodrászhoz.

~ Vágatsz?

- Nem. Beújjitok. És festek.

~ Biztos vagy benne? Hisz a szüleid még a tetoválást se tudják.

- ezzel együtt fény derül arra is.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Onde histórias criam vida. Descubra agora