⚘ 17.rész ⚘

433 17 0
                                    


| Amanda szemszöge |

Beértünk a suliba. Leakartam tőle csatolódni, de át karolta a vállam, és a fiú csapathoz vezetett.

~ Sziasztok. - mondta azthiszem Nick.

- Hali. Vagyis sziasztok...

~ Ma velünk fog lógni a húgom. Nincs kifogás.

~ Minden hol? ~ Jön edzésre is? ~ Az öltözőbe is? - hangzottak egyszerre a kérdések.

- Nem. Ne tegyetek fel idióta kérdéseket

(Nick) ~ Rá lehet mozdulni? Szabad préda?

~ Nem.

(N) ~ Akkor ez így unalmas lesz. Ha legalább olyan csajt hoztál volna...

- Így jártál.

~ Héé...

- Nem lehetne hogy vissza megyek Izzy-ékhez?

~ Nem. Szeretném ha velem Lennél.

- Oké. Ezek szerint nincs más választásom.

•16:55•

Most értünk haza Klau-val. Anya furcsán nézett ránk amit szóvá is tett

~ Hát ti? Amy hogy hogy nem előbb értél haza?

- Nem akartam gyalogolni, szóval megnéztem az edzésüket. - nem vártam meg még mondd valamit, megfogtam mostoha bátyám karját és felhúztam a szobámba

~ Mit akarsz csinálni? - húzta perverz mosolyra a száját.

- Nem tudom. Sorozat?

~ Jöhet. - lefeküdtünk az ágyra. Magamhoz vettem a laptopom majd egy random sorit inditottam el. Klaus egész végig a hajamat cirogatta. Pár rész után halk szuszogást véltem felfedezni mellettem. Kikapcsoltam a készüléket majd leraktam az író asztalra. Vele szembe fordultam, és oda bújtam hozzá.

- Vajon tényleg szeretsz? - választ nem remélve csuktam le a szemeimet. Néhány kósza emlék után elaludtam.

•02:34•

Halk zuhogásra ébredtem fel. Mikor fel néztem mostoha bátyámat láttam ahogy ahogy az arcomat fürkészi.
[Író~nézzétek el ezt a fogalmazást nekem. Fáradt vagyok😕]

~ felébresztettelek? - szólalt meg lágy hangon.

- Nem, az eső miatt van. Te mióta nem alszol?

~ Nem tudom. Fél órája talán - megfogta az arcomat és megsimogatta.

~ Feküdj vissza, korán van még.

- Csak akkor ha megígéred hogy te is elalszol velem.

~ Hát persze, de fordulj meg.

- Miért? Akkor nem látom hogy tetteted-e vagy sem.

~ Ne aggódj - Megcsináltam azt amit kért, majd két kart éreztem a derekam köré tekeredni. Sokkal lassabban vette a levegőt. Én is így tettem. Pár perc múlva az álom világa szippantott be.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Where stories live. Discover now