☆ 12.rész ☆

453 18 0
                                    

| Klaus szemszöge |

Lágy hangon folytattam tovább.

- Jól vagy? Mi történt tegnap délután?

~ Semmi különös. Leléptem Logan-nel.

- Logan velem volt amíg nem kapott egy hívást. A liar's Club-ban iszogattunk.

~ Ohh... Értem. Tudod kitől jött a hivás?

- Nem figyeltem.

~ Ja, tényleg a Barna macáddal voltál elfoglalva. Gondolom megizleltétek egymást.

- Nem igaz. Vele utána ismerkedtem meg.

~ Aham... Oké. Ez sem érdekelt.

- Mi van veled? Miért vagy ilyen?

~ Semmi, de most megyek. Szia.

- Kérlek maradj. Mondd el mi történt.

~ Tegnap... Elraboltak, de semmi vészes dolog nem volt.

- Hogy mi? És ki?

~ Nem tudom, de az a hang először téged hívott nem vetted fel, ezért Logan-nel próbálkozott.

- Miért nem mondtad el tegnap?

~ Mert azonnal le kiabáltál.

- Sajnálom. Nem kelett volna - közelebb mentem hogy megcsókoljam, de ő el lökött.

- Most mivan?

~ Sajnálom, de van barátom... Most pedig, szia. Majd találkozunk. - ott hagyott. Én is bementem az osztályba, és leültem a szokásos helyemre. Legjobb haverom késett első óráról, ami nem vall rá. Leült mostoha húgom mellé majd a vállára fektette a fejét. Ideges lettem. Ezek össze jöttek egy nap alatt. Szünetben oda mentem Log-hoz.

~ Hali. Mi újság?

- Együtt vagytok? Vagy csak simán dugtok?

~ Kivel?

- Ne játszd a hülyét Logan. Azthittem ennél okosabb vagy.

~ Szóval nem mondta el az egészet. Mikor elraboltak mielőtt elengedték volna beadta hogy együtt vagyunk, ezért most azt a látszat-ot Keltjük mintha járnánk.

- Akkor miért lökött elmagától?

~ Látta ahogy figyelt titeket Isabella.

- így már értem. Kösz hogy elmondtad, de ne fektesd meg.

~ Az nem a te döntésed. Tudod jól.

- Dehogynem.

~ Tudtommal nem vagytok együtt.

- Akkor se.

•17:39•

Most vacsoráztunk meg Amy-vel. Felment megcsinálni a leckét, majd utána átjött beszélgetni. Végül elaludt nálam. Óvatosan felemeltem és el vittem a saját szobájába. Letetettem majd betakargattam.

~ Aludj itt velem.

- Nem lehet.

~ Nem kérés volt.-bemásztam mellé, majd átöleltem.

- Jó éjt, szeretlek.

~ szép álmokat. Én is szeretlek.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin