☆ 25.rész ☆

396 17 0
                                    


| Klaus szemszöge|

-Hát a suli utolsó napján mindig van nálam egy buli. Akkor szokott ott aludni Logan. Tavaly asszem te is ott voltál.
~Igen, emlékszem.
-Ennek örülök
~De voltam már jobb bulin is🙄
-Héé... Ez most fájt.
~Kell valamit segíteni?
-Már minden megvan. Apáék se lesznek otthon.
~ Én is hívhatok meg barátokat?
- Akit csak akarsz.
~ Izzy-t és Mason-t. -csendben elhagytuk a kávézót majd én haza mentem ő pedig a legjobb barátnőjéhez. Gondolom készülődni, vagy valami csajos dolgot csinálni. Át hívtam Logan-t és megvártuk míg Analise-k lelépnek hétvégi wellness-re. Kipakoltuk a piákat. Bezártuk a szobákat. Elő készítettük a felmosot, ha szükséges lenne. Azt szokták mondani hogy az én bulim az év legjobbja, így fejlesztettem egy kicsit magam. Miután minden a helyén volt, és rendben Log beköltözött a vendég szobába. Átöltöztük majd gyorsan vacsoráztunk amikor egy ismerős lágy hangot hallottunk.
~Megjöttünk. Ha kerestek, a szobámban leszünk. Lányos dolgok, szóval ne nagyon zavarjatok minket.
-Oké-mondtuk egyszerre legjobb haverommal. Fél óra múlva már jött is az első vendég, majd a második, harmadik. És így tovább.
•22:47•
Angyal még mindig nem jött le Isa-val. Felakartam menni hozzá de Masoj lebeszélt. Ittam pár doboz sört, meg egy kis vodka narancsot, de többet nem. A szemem sarkából láttam valakit lejönni a lépcsőről. Amy volt az. Egy gyönyörű egybe részes ruhát viselt. Talán pár percre még a lélegzetem is elállt. Közelebb mentem hozzá majd óvatosan, de határozottan megcsókoltam. A hajának gyümölcs illata volt.
-Hozzá tudnék szokni
~Ehez a csókhoz? Vagy a kapcsolatunkhoz?
-Mindkettőhöz.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Where stories live. Discover now