☆ 16.rész ☆

434 21 0
                                    


| Klaus szemszöge |

•19:13•

Épp iszom a teámat amikor Belép egy vad idegen a házamba. Pár perc múlva realizáltam hogy ez Amanda. Befestette a haját.

~Elmész kibékülni erre vissza jössz szőke hajjal?

~Kijött vissza szőke hajjal-Kérdezi Analise a kanapéról hátra tekintve. Látom neki is eláll a szava.

~Amy, ki engedte ezt meg?

-Nem kell engedély. A fodrász mindenkinek dolgozik.

~Elfogod rontani a hajad.

-A lábamat se vetted észre, pedig már egy éve ott virít a tetoválás-mutat mostoha húgom a bokájára. Anya még idegesebb lett.

-Amanda, menjünk inkább a szobába. Segítek a házidba.

~Nem is volt házim.

-De.-pillantottam rá szúrósan majd bolintott egyet. Szépen lassan követett.-Muszáj volt most mindent bele zúdítani a fejébe? Ha jól halottam ma nagyon szar nap volt.

~Nem baj. Így járt.

-Megbeszéltétek?

~Ahamm...

-Együtt vagytok?

~A-a

-Akkor?

~Azt mondta várni fog rám. -beértünk a szobába.

-Mit akarsz csinálni?

~Társas játék?

-benne vagyok.

•21:56•

Angyal győzött. Ügyes lány. Pedig ez már a második kör. Láttam rajta hogy álmos ezért felajánlottam neki hogy nézzünk valami filmet. Bolintott majd bebújt mellém az ágyba, és a mellkasomra feküdt. Kerestem egy random filmet, és ezt követően elindítottam. A felénél bealudt. Nem ébresztettem fel, a hajtincseivel játszottam. Megcsókoltam. Kikapcsoltam a TV-t, és lassan engem is elnyomott az álom.

//Kedd//

•06:13•

Felébredtem. Nem nyitottam ki a szemem mivel éreztem hogy Amy figyel. Hagytam magam. Óvatosan végig tapogatta az arcom, majd amikor az ajkaimhoz ért megharaptam.

~Mit csinálsz??

-Gondoltam megkóstollak, ha már ennyire stirölsz.

~Nem is...

-Akkor mit csináltál?

~Orvosi kutatásokat végeztem rajtad.

-Folytathatnád lejjebb is-kacsintottam rá.

~Álmodban.

-Ott már megvolt.

~Hülye.-percekig nézegettük egymást majd be nyúltam a pólója alá és csikálni kezdtem. Hangosan röhögött de hagyta magát. Ezt követően elment a szobájába. Gondolom átöltözik ezért én is így tettem. Utána meg reggeliztünk. És mentünk a suliba.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang