⚘ 11.rész ⚘

456 21 0
                                    

| Amanda szemszöge |

~ Mi lenne ha néznénk valami filmet? Például valami klasszikust.

- Logan... Köszönöm hogy ilyen vagy velem. Amit ma tettél értem... Nem hiszem hogy mindenki ugyan így cselekedne.

~ Semmiség, de jobban kéne vigyáznod magadra. Apropó... Miért akartad beadni Klaus-nak hogy együtt vagyunk?

- Hogy kerek legyen a story.

~ Értem. - felmentünk a szobájába, és bekapcsolta a Amikor kialszik a fény-t. Persze, pont horrora van ma szükségem.

- Logan. Megkérhetlek valamire?

~ Aha...

- Mi lenne ha továbbra is játszanánk és azt a látszat-ot adnánk Lorret-éknak hogy együtt vagyunk?

~ Játszanánk?

- Hát tudod... Néha csókolózunk előttük meg hasonlók😅

~ Felőlem oké. Egy feltétellel. Mondd el Klaus-nak a mai napot.

- Nem akarom. Nem is tartozik rá. - ezt a mondtatomat követően a TV-re figyeltem. Épp egy ijesztő jelenet jött és én át karoltam Logan-t.

~ Biztos nem akarad elmondani neki? Tuti jól esne ha tudná mi történt veled

- Ahjj... Holnap megtudja. Talán...

~ Köszönöm. Ha kell veled megyek.

- jó ötlet "szívem".

~ Ne hívj így😂 ez annyira... Gáz.

- Miert is? Akkor mi lesz?

~ Ez - felém fordult és csikizni kezdett.

- Ne-e, Loo-ooga-n. Fej-ezd be-e.

~ Had gondolkozzak... Nem.

•01:37•

- Log... Logan... Ébren vagy?

~Hmm? Ja... Igen, miért?

- Nem kéne haza mennem?

~ Ilyenkor? Inkább aludj itt. Nem akarom hogy bajod essen.

- Akkor a vendég szobában.

~ itt. Hisz állítólag egy pár vagyunk.

- De..

~ Nincs de, te mondtad hogy együtt vagyunk.

- Oké. - Átölelt majd halk szuszogásba kezdett. Aranyos, de nem vagyok neki elég jó. Meg amúgy én csak a bátyámat szeretem... Míg ezen gondolkoztam a nap is felkelt, és én nem aludtam semmit. 7 óra körül össze szedtem magam, írtam egy üzenetet és leléptem. Otthon nem várt látvány fogadott. Mostoha testvérem egy barna csajjal az ágyamban. Inkább hagytam őket, de ha kijönnek kihipozom a szobámat. Az tuti. Szedtem a szárogatóról új ruhákat, majd a fürdőben letusoltam, át öltöztem. Meg reggeliztem, és mire újra benyitottam a szobába a gerle pár eltűnt. Már csak a hipo kell. Majd délután. Fel kaptam a táskám és mentem a suliba. Oda érve Isa aggódó feje fogadott. Valamiért Klaus is velük volt.

~ Amy! Nem esett bajod? Tegnap egész délután hivtalak de nem vetted fel.

- Sajnálom. Nem éreztem jól mgaam.

~ Ahhoz képest Logan-nal elég jól el voltál... Lehet nem tudtad felvenni a telefont szex közben.

- Hozzád senki se szólt Klaus. - megfogta a kezemet majd elráncigált onnan.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant