☆ 27.rész ☆

395 18 0
                                    


| Klaus szemszöge |

Reggel egy apró meleg testet éreztem a mellkasomon. Gondolkoznom se kellett hogy ki az. Az arcomat Fürkészte majd amikor rájött hogy már rég kinyitottam a szemem el vörösödött. Rohadt cuki volt, de angyalom bámulását Logan zavarta meg.
~Össze kéne pakolnunk...
-Neked is jó reggelt... -a délelőtt többi részében csak pakolásztunk és takarítottunk ugyanis valaki bele hányt a medencébe. Amy a rendet csodálva koslatott le a lépcsőn.
~ Az emelet is készen van. Főzzek valamit enni?
-Jó ötlet.
•14:46•
Megebédeltünk és azt tervezzük hogy hova menjünk. Log mozi-t, Angyal játéktermet ajánl. Sztem a kosárlabda pálya lenne a legjobb.
~Menjünk Játék terembe, légyszi.
~oké...
-oké.
•17:05•
-Amy. Öltözz át. Megyünk randizni.
~Persze. Bele egyeztem. Ráérek😂
10 perc múlva egy rövid nadrágban és egy hozzá illő fehér has pólóban volt. Gyönyörűen nézett ki, mint mindig. A haja gyümölcs illatu volt amitől ha lehetne elolvadnék.
-Indulhatunk?
~Persze.- a kedvenc étteremébe vittem. Gordon Blue-t kértünk fűszeres burgonyával. Beszélgettünk kicsit a suliról, majd a jövőnkröl. Mindketten arra a tényezőre jutottunk hogy elkéne mondani mindent az ősöknek. Eleinte húzta a száját, azután pedig még időt kért. Sztem fél az anyjától.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora