☆ 35.rész ☆

329 14 0
                                    


| Klaus szemszöge |

17:30
A lányok az étkezőben vártak ránk. Elvettük a tálcákat amin már a kész étel volt, majd leültünk melléjük.
- Na tetszik a szoba?
~ Nincs vele bajom, de nem is egy leány álom. Ti hogy vagytok a sajátotokkal?
- elmegy - válaszolt helyettem Log.
- hol van az ismeretlen lány aki veletek van egy házban?
~ Ott ül drogos Mike mellett. - hátra néztem majd elmosolyodtam.
- várj, én ismerem azt a csajt. A Neve Trish. Egyszer segített az egyik esszémben amit Miss Kimberly-nek kellett leadni.
~ Szóval dugtatok - vágta rá Angyal.
- hát... Lehet, de csak egy alkalommal, és már jó régen. - Amanda megforgatta a szemét majd a tálcájával együtt a mosógatós hölgyhöz indult, Izy pedig követte.
~ Szerintem megharagudott. - mondta teljes nyugodtsággal Mason.
•fél órával később•
A telefonom kijelzőjén Isabella neve szerepelt.
- Hali...
~ Most azonnal gyere át, ezek megölik egymást!
- Mi történt?
~ Csak gyere! - majd letette. Biccentettem egyet a két szobatársamnak, majd együtt átmentünk a 7-es szobába, ahol már elég nagy zaj hallatszodott. Trish és Amanda verekedett a földön. Oda mentünk majd szétszettük őket.
- jól vagy? - de nem válaszolt a kérdésemre, hanem elfordult. - Miért csináltad ezt Trish?
~ Ő támadott rám! Semmi rosszat nem tettem. Ugye Isabella?
~Engem ne rángass bele! Csak két perce jöttem be. Ti már akkor öltétek egymást.
- ki kezdte? - kérdeztem Angyaltól. Ő csak a földet bámulta.
- Te kezdted Amy? - egy aprót bólintott. Megfogtam a kezét majd kivezettem az éjszakába.
- Mi történt pontosan?
~ felhúzta az ágyam, és én nem tudtam mit csinálok. Majd mondott valamit ami miatt elpattant nálam nyugodtság ezért rávetettem magam.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora