| Klaus szemszöge |
~ Milyen filmet akarsz nézni?
- például a rossz szomszédság-ot még nem láttam😅
~ Akkor nézzük meg azt.
- De kinél? Nálam, vagy nálad? - kérdeztem eltűnődést szinlelve.
~ Inkább nálad, nálam most nagy a rendetlenség.
- Oké, akkor 10 perc és gyere.
~ Addig átöltözök - így is tett. Tíz perc múlva kinyilt az ajtó és Angyal jött be rajta. Lefeküdt az ágyra. Követtem a példáját. Elindult a film és már az eleje rosszul kezdődött😅 én élveztem a filmet, de Amy a felénél bealudt. A haját cirogattam, és simogattam.
Vége lett a filmnek. Felemeltem mostoha hugomat, majd át vittem a szobájába. Letettem az ágyra majd amikor elindultam volna kifele egy hangot hallottam~ Aludj itt velem, kérlek. - többet mondania se kellett, azonnal mellette voltam. Hiányzott már egy kicsit. Adtam egy puszit a szája sarkára majd elaludtam.
•09:17•
~ Mit keresel mellettem?? - ébredtem Amy ideges hangjára.
- Te kértél meg tegnap este
~ Tényleg? Ohh... Értem.
- igen, de akkor megyek. Szia Angyal.
~ Szia - léptem ki a szobából. A délelőtt unalmas volt. Délután egy bulira hangolódtam, tudtam hogy Amy is ott lesz ezért direkt tönkre teszek valamit.
•19:26•
Épp Logan mellett bagtattam Cole-khoz. Beértünk, és azonnal rám tapatt pár csaj. Nem zavart, engedtem magam, de aztán megjött Lorett. Rohadtul idegesítő lány. Na mindegy.
~ Szia szívem. Szeretnék valamit mutatni később.
- oké, ráérek egész éjszaka.
~ Most megyek a lányokkal inni. Később találkozunk puszi.
- szia - adott egy undorítóan nyálas csókot majd elsíetett.
~ Miért vagy még vele együtt?
- Tudod Logan, ez bonyolult.
~ Látom. Hányingered van a csajtól, meg a tűsarkújától.
- Lehet, de addig se árt Amanda-nak. És ez nekem így jó.
~ Azthittem utáljátok egymást.
- Igazából tegnap bekültünk ki. Apropó... Ő most hol van?
~ Oliver-el táncol. Szerintem megcsalja... Vagyis nagyon úgy tűnik.
- Miből gondolod?
~ Mindig irogat valakivel, még Amy mellett is. Beadja hogy ide oda kell mennie aztán nem is a megbeszélt helyen van.
- Értem, kösz hogy szóltál. Nem iszunk valamit?
~ Jöhet... - ittunk pár doboz sört, közben Lorett visszatért majd a tánc parkett felé huzott. Egész végig Angyalt figyeltem. Egy idő után eltűnt mellőle a srác, és az emelet fele ment.
~ Szivem... Mit nézel ennyire?
- Bocs. Mindjárt jövök.
~ Oké - nyomott egy csókot az ajkaimra, majd elengedett. Amy után szaladtam.
- Gyere velem. - fogtam meg óvatosan az apró kezét.
~ Miért is? Mit szeretnél? Épp táncolok.
- Az rá ér később is. Csak gyere velem kérlek. Nem csinálok veled semmi rosszat, csak bebizonyítok valamit.
ESTÁS LEYENDO
×Befejezetlen× Miért pont te? 2
Romance| Amanda | ~ Gratulálok. Ön terhes. - hogy mi vagyok? Ez lehetséges? Vagy csak egy rossz vicc? ~ hölgyem ön 2 hetes terhes. Sajnálom, de mindenki máshogy dolgozza fel a hírt. ~ De mégis kitől kislànyom? Logan? Oliver? Mason? Vagy talán... - kérd...