| Amanda szemszöge |-ideje lenne indulnom. Nem akarom megváratni Mas-t.
~ Oké angyal. Szeretlek.
- én is szeretlek, és erre - utaltam a nevemre - Még vissza térünk. Most megyek, én is szeretlek. Puszi. - fel húztam kedvenc szandálomat és már indultam is a Kade rezidenciához.
•
- szóval akkor. A központban lesz megtartva. Mi díszítjük, a kaját már elintéztem. Összesen 27-en leszünk. Nem akartam annyi embert meghívni. Az ajándék ötlet még nincs meg😅
~ hü... Nyugi Am, még van időnk. Mindent értek, és nincs kifogásom, de ki az a 27 fő? - egy papírt nyújtottam a kezébe, amit azonnal tanulmányozni kezdett. - most már értem. Lehetne az hogy Izzy-t én vezetném a helyszínre?
- Alapból is te lettél volna😄.
~ Akkor tökéletes minden. De. Mi legyen a díszítés?
-nyugi, már megvan minden ötletem hozzá. Neked csak annyi a lényeg hogy segíts, és csendben maradj.
•
Nagy hangzavarra lettem figyelmes mikor beértem a házba. Nem is hangzavar volt hanem nevetés. Négy srác a konyhába, 3 a nappaliban kuksolt.
~ Hali kicsi Mann.
- Hali. Klaus?
~ hátsó kert. Grillezünk.
- Ohh, így már értem.
•
~ Szia szívem.
- Szia - üdvözöltem egy nyálas csókkal. - így is miben mesterkedsz?
~ épp a kenyereket pirítom. Sikerült megbeszélni?
- igen. Könnyű volt.
~ ennek örülök. Kihoznád nekem a poharam. A konyhában van.
- persze. - a bejárati ajtóban egy srác állta el az utamat.
- elengednél?
~ ohm... Nem? Beszélni akarok veled.
- Nem is ismerlek... De akkor kísérj el.
~ csak annyit akarok kérdezni hogy komolyan gondolod ezt a kapcsolatot - a mutatott mögém.
- igen, mindennél komolyabban.
~ Oké, de a akkor hagylak. Majd még találkozunk.
•23:44•
Kellő képpen jó hangulat volt. Nem voltunk sokan, de így is alig fértem el a tűznél. Klaus folyamatosan figyelt, és várta hogy befejezzem az egyik haverjával a bájcseverészést.
~ Mit akart?
- Meg kérdezte hogy elmegyek-e a következő meccsetekre.
~ alap hogy jössz.
- Én is ezt mondtam.
~ Akkor jó. Ideje lenne haza menniük. Ugye?
- hát... Már egy picit álmos vagyok.
~ elintézem őket, addig vegyél egy fürdőt. A szobámban találkozunk. - még egy utolsó csókot adott, majd néztem ahogy elsétál. Felvánszorogtam a fürdőbe, és forró zuhanyt engedtem magamnak. Ezt a követően fel húztam a pizsamám, és szerelmem szobája felé vettem az irányt. Már majdnem kinyitottam az ajtót mikor hangokat hallottam a földszintről.
- anya? James? Nem úgy volt hogy holnap este jöttök?
~ de, de megkaptuk a holnapot szabadnapnak. Így gondoltuk inkább meglepünk titeket. Nem is hiányoztunk? - kérdezte anya, mire oda mentem és megöleltem.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
×Befejezetlen× Miért pont te? 2
Любовные романы| Amanda | ~ Gratulálok. Ön terhes. - hogy mi vagyok? Ez lehetséges? Vagy csak egy rossz vicc? ~ hölgyem ön 2 hetes terhes. Sajnálom, de mindenki máshogy dolgozza fel a hírt. ~ De mégis kitől kislànyom? Logan? Oliver? Mason? Vagy talán... - kérd...