⚘ 13.rész ⚘

489 19 3
                                    

| Amanda szemszöge |

Izzy-vel (Isabella) eldöntöttük hogy el utazunk a tenger partra mivel a szüleinek van egy nyaralojuk. Elhivtuk még Dorothy-t, Logan-t, Klaus-t és persze Mason-t.
Eljött a szombat reggel. Mason-ék 7 személyes kocsijával útra kelltünk. Csak egyszer kellett megállnunk egy benzinkútnál. Szépen lassan oda értünk. Ki pakoltunk majd át őltöztünk. Dory és én egy ugyan olyan vörös bikinit húztunk.

Meg vártam még elkészülnek a többiek majd indultunk is a strandra

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Meg vártam még elkészülnek a többiek majd indultunk is a strandra. Kifogtunk egy árnyékosabb helyet. Lepakoltunk, és a fiúk mint a kis gyerekek, "megtámadták" A vizet. Egyedül Klaus nem. Ő próbált nagy embert játszani. Nem volt kedvem úszni, ezért napoztam. Isa oda jött hozzám beszélgetni de nem nagyon volt most témánk. Mason végül izzy-t bevitte a vízbe, és én egyedül maradt a gondolataimban. Igazából Klaus dögös volt abban a fürdő nadrágban. Kár hogy nem vagyunk együtt... Várj. Mi? Ezt komolyan gondoltam? Nem kell nekem egy csajozógép. Csak éjszakára lennék jó neki. Mint ahogy eddig is.

~ Figyelsz? Hahó... Föld hívja Amandát.

- Bocs Logan elbambultam. Légyszíves ismételd meg magad.

~ Azt látom, van valami baj?

- nem. Nyugi. Jól vagyok.

~ Éhes vagy? Mert elakarunk menni enni.

- Benne vagyok.

•17:56•

Vissza értünk a nyaralóba. Én a jó Istennek hála kluas-szal kerültem egy szobába mivel idézem drága barátnőmet "testvérek vagytok ezért egy szobát kaptok, az se érdekel ha dugtok, csak halkak legyetek". Az a legjobb hogy csak egy francia ágy van... Mindegy. Elmentem letusolni majd felhúztam a pizsamámat, ami egy trikóból és egy rövid nadrágból állt. Lementem a nappaliba a többiekhez. Srácok megszavazták hogy nézzünk horror filmet. Be is kapcsolták a Hush-t. Majd be szartam rajta olyan ijesztő volt🙄 végig Logan és Klaus kezét szorongattam. (Közöttük ültem) ezt követően mindenki elbagtatott a saját szobájába, egy kivételévellel.

- Log. Te nem mész aludni?

~ Nem vagyok álmos. Sétálni van kedvem.

- Akkor menjünk. Én sem vagyok álmos.

~ Eljössz velem? Nem félsz a sötétben?

- Aha. Ha meg támad valami előre löklek, és elfutok.

~Ez kedves. Na menjünk. - megfogta a kezem majd ki vezetett a hűvös levegőre. Nem fáztam, igazából jól esett. Fel frissültem tőle.

~ Akarsz valamiről beszélni?

- Nem. Miért? Miről kéne?

~ Például rólad és Klaus-ról.

- Nem vagyunk együtt. És valószínűleg nem is leszünk...

~ Nem zavar ha szereted...

- Logan. Nekem nem jön be.

~ Láttam hogy nézel rá...

- ... Sajnálom. De azt én is láttam hogy nézel Dorothy-ra.

~ Mikor?

- amikor felöltöztünk. Sztem szerelmes vagy belé.

~ Nem vagyok.

- Vagy csak nem akarod bevallani.

~ Amy, ezt fejezd be. Most.

- De hisz tök cukik lennétek együtt.

~ Vissza megyek. Jó éjt. - válaszomat meg se várva ott hagyott. Mi rosszat mondhattam neki? Annyira nézett felénk. Vagy lehet nem is Dory-t nézte, hanem.... Dehogyis, ez hülyeség.
Ezt követően visszatértem. Beosontam a szobámba, majd mikor az alvó Klaus arcát véltem felfedezni a sötétben megnyugodtam. Be feküdtem mellé. Majd forgolodni kezdtem.

~ Szia, Hol voltál? Azthittem már nem is jössz be.

- Te nem alszol? Sajnálom hogy felébresztettelek

~ nem aludtam viszont előbb válaszolj te.

- Sétáltam. Elmentem kiszellősztetni a fejemet.

~ Egyedül? Vagy... Kivel voltál?

-  Miért nem alszol?

~ Nem voltál itt. Egyedül?-ismételte meg előző kérdését.

- Nem. Volt velem valaki

~ Ki volt veled?

- Logan. De csak sétáltunk.

~ Kettesben?

- Mi ez? Valamilyen kihallgatás?

~ Valami olyasmi.

- akkor ezt fejezd be.

~ Ok. - közelebb bújt hozzám majd át karolt.

~ Csak féltelek, mert szeretlek.

- Kérlek ne játsz az érzéseimmel.

~ Ez az igazság.

- Igen... Persze... Jó éjt. Szép álmokat.

~ Jó éjt, neked is. Szeretlek.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang