⚘ 38.rész ⚘

357 17 4
                                    


| Amanda szemszöge |

• utolsó előtti nap reggel 07:00•
Logan ébresztője egyre idegesítőbb. Klaus mellkasa olyan puhának bizonyult hogy inkább maradtam volna úgy egész nap minthogy fel kelljek. Az utóbbi időben nem nagyon tudtunk kettesben lenni, de amint haza érünk szerintem ezt is Be pótoljuk. Szép lassan felkelltem az ágyról majd felkapva az e napi outfit-emet besétáltam a fürdőbe.
•09:57•
~ Na gyerekek ahogy megbeszéltük, ma szabad foglalkozás van. Tudjuk hogy elég sokan hoztatok magatokkal piát, azokat kérjük meg hogy adják le, majd kirándulás után vissza kapják. Most pedig akire ez nem tartozik mehet a dolgára.
~ Te hoztál magaddal piát?
- tudod szívem, az a te dolgod.
~ áhh, anyád megölt volna.
- igazad van. Merre szeretnél menni.
~ arra gondoltam mivel régen voltunk már kettesben, elmehetnénk a parthoz.
- nincsenek ott túl sokan?
~ majd elkergetem őket - kacsintott rám és összekulcsolva ujjainkat déli irányba húzott.
Már egy ideje ott voltunk mikor megjelent pár lány. Nem igazán zavartatták magukat, levetkőztek fehérneműre majd csobbantak egyet. Klaus szépen végig nézett az összesen, s ezt követően rám ragadt a tekintete.
~ Te szebb vagy mindannyiuknál. Ők belül üresek, te viszont tele vagy csodálatosággal.
- Szerelmem, ez nagyon édes volt, viszont még faragunk majd a bókoláson.
~ azért volt olyan szar mert szívből jött.
- épp ellenkezőleg, azért volt olyan gyönyörű mert szívből jött. - nyomtam egy hosszú csókot az ajkaira, majd leülve a földre beszélgetésbe kezdtünk. Ez körülbelül pár órán át tartott, majd mire észbe kaptunk már besötétedett.

×Befejezetlen× Miért pont te? 2 Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ