2

2.3K 205 138
                                    

~1 Hafta Sonra~

Tanışmalarının üstünden bir hafta geçmişti. Peter ve Maeve'in arası düne kadar iyiydi. Çünkü Peter sürekli süperkahramanların ne kadar iyi ve harika olduklarından bahsedip durmuş, Maeve ise bir süre sabredip en sonunda patlamıştı.


Ned hararetle konuşuyordu.

"Benim en sevdiğim Iron Man. Yani adam deha! Bir de basın açıklaması yapacağı sırada elindekini okumayıp..."

Ned bunu derken sesini kalınlaştırdı.

"...'Ben Iron Man' demesi, kim bunu yapıyor?"

Maeve konuştu. "Çocuklar, bu konuda konuşmasak olur mu?"

Peter cevap verdi.

"Benim en sevdiğim kahraman kesinlikle Spider-Man, yani demek istediğim, o harika biri. Kaptan Amerika'nın kalkanını almak için yaptığı hareketi görmüş olmalısınız, dostum çok havalı."

"Peter, lütfen..."

"Ne oldu Maeve? Süperkahramanları sevmiyor musun?"

"Kim sevmez ki?" diye ekledi Ned. Peter kafasını sallayarak onu onayladı.

Maeve sesine hakim olamadan konuştu.

"Hayır Peter, ben süperkahramanları sevmiyorum. Hatta ne var biliyor musun? Onlardan nefret ediyorum! İnsanların hayatlarını mahvetmekten başka bir bok yaptıkları yok Peter. O Kızıl Cadı'nın kahramanlık adına yaptığı şey benim gözlerime mâl oldu. Ben onlar yüzünden kör kaldım. Annemi ve babamı kaybettim. Onların yüzünü zamanla unutmak ve fotoğraflarına bakamamak ne kadar kötü biliyor musun? Ben cevabını vereyim, bunun ne kadar kötü olduğu hakkında hiçbir bok bildiğin yok. Sokovia'da olanlardan hiç bahsetmeyeyim istersen. Yani bana onlardan lütfen bir daha bahsetmeyin."

Sonlara doğru sesi kısılmıştı. Yanaklarından yaşlar süzülüyordu. Kısık bir sesle;

"MJ, benimle lavaboya gelebilir misin?" dedi ve ayağa kalktı. Michelle onun yanına gidip tuvalete götürmek için koluna girdi ve birlikte lavaboya gittiler.

Maeve Janet'ı aradı.

"Janet, beni bulunduğum kafeden alabilir misin?"

Sesi titriyordu.

"Vicroire! Ne oldu sana? Sesin çok kötü geliyor."

"Janet, sadece gel."

"Geliyorum, bir arkadaşınla kapıda bekleyebilir misin?"

Michelle'e döndü. Michelle kafasını salladı.

"Bekleyebilirim." deyip telefonu kapattı ve Michelle ile birlikte dışarı çıktılar.

Michelle sürekli onlara kızıyordu. Ama kısık sesle yapıyordu bunu.

"Siz salaklar yüzünden kız ne hale geldi. Boşboğazlıkta üstünüze yok. Biz şimdi gidiyoruz. Peter..."

Parmağıyla Peter'ı gösterdi.

"...sakın onu arayayım deme. Hele hele, Spider-Man olduğunu asla belli etme. Ve ben dönene kadar bir aptallık daha yapmayın."

Peter'ın gözleri şok içinde açıldı. Ned'e döndü. Ned kafasını 'Ben söylemedim.' dercesine salladı.

"O-o nasıl..." bir Michelle'e bir Ned'e bakıyordu.

Michelle "Yani, çok belli." dedi ve omuzlarını silkti.

Peter hala Maeve ve Michelle'in şokundayken hesabu ödeyip eve gitti. Aklında Maeve'in asla kabul etmeyeceği bir plan vardı.




























Bilgilendirme: Hikaye 2019'da geçiyor.

Hayde görüşürüz

blinded love | peter parker & avengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin