7

1.6K 131 52
                                    

Sabah Happy gelip Maeve ve Janet'ı evden almıştı, sonra onları Maeve'in ameliyat olacağı hastaneye getirmişti. Tony Stark orada olamayacaktı çünkü bir işi çıkmıştı. Bunun yerine en güvendiği doktora ameliyat ettirecekti ama onun beyninin kontrol edildiğini bilmiyordu. Tony'nin orada olmaması doktorun işine gelmişti.

Maeve korkuyordu. Ama eğer görebilirse değeceğini düşünüyordu. Hem ölürse de, erkenden anne ve babasının yanına gitmiş olacaktı.

Klasik hastane kıyafetlerini üstüne giyindikten sonra kontroller yapılmıştı. Ameliyathane öncesi işlemler yapıldıktan sonra sedyeyle birlikte ameliyathaneye girmişti. Uyutulduktan sonra ameliyata başlandı.

Ameliyat yaklaşık yedi saat sürmüştü. Çünkü gerçekten zor bir ameliyattı. Ve bir de çip yerleştirme meselesi çıkınca, gerçekten dayanılmaz hale gelmişti.

Maeve ameliyattan çıkmışntı. Hayati değerlerinde bir dengesizlik yoktu. Anormal bir durum söz konusu değildi. Şimdi yapılacak tek şey uyanmasını beklemek olacaktı.

Bu sırada Peter, Ned ve Michelle yemekhanede yemeklerini yerken sohbet ediyorlardı. Yani, Ned ve Peter Millennium Falcon setinin ne kadar güzel ve büyük olduğundan bahsediyorlardı, Michelle ise üzgün insanları ceza sınıfında değil de burada çizmeye karar vermişti. Her şey normaldi.

Ameliyatın üzerinden 2 saat geçmişti ve Maeve yarı uyanıktı. Etrafındaki sesleri duyabiliyor, ama bir tepki veremiyordu.

Bir süre hiç bir şey yapmayıp kendine gelmeyi bekledi. Daha sonra ilk refleks olarak elini hareket ettirdi. Bunu yapabildiğini farkettiğinde hemen yatağın yanında oturmakta ve raporlara bakmakta olan Janet'ın elini güçsüze tuttu. Janet Maeve'e döndü ve gülümseyip Maeve'in alnına bir öpücük kondurdu. Maeve uyanmayacak diye korkmuştu. Ama korktuğu başına gelmedi.

blinded love | peter parker & avengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin