İçeri girdiklerinde pek beklemedikleri bir şeyle karşılaştılar. Sanki Laboratuvarın içinde fırtına varmış gibiydi.
"Dean! Ne oluyor?"
Dean çıkan gürültülü sesten dolayı bağırarak kardeşine cevap verdi."Bilmiyorum, bir çeşit büyü olmalı!" Maeve ve Peter kalkan tozlardan dolayı hiçbir şey göremiyorlardı. Peter, Maeve'in daha fazla toz yutmaması için ortalık sakinleşene kadar Maeve'in yüzünü göğsüne bastırarak orada tuttu.
Orada bulunan 4 kişi önlerini görmeye çalışırken kulaklarına bütün duvarlardan yankılanan bir ses doldu. Bu ses Maeve'e tanıdıktı.
"Beni öldürmeye çalışmanız, beni güçlendirdi. Bunun için teşekkür ederim. Beni nasıl öldüreceğinizi muhtemelen bilmiyorsunuz. Şimdilik öyle kalsın. Beni tanıdın mı, Maeve?"
Peter onu serbest bırakınca, Maeve de kaşlarını çatarak kafasını kaldırdı. Birkaç kere gözlerini ovuşturup açınca, karşısında bu kâbusu başlatan adamı gördü. Kızın kanı, intikamla kaynıyordu.
"Sen." Maeve, adamın üstüne yürüyerek konuştu. Diğerleri hiçbir şey yapmadılar, yapamadılar çünkü ne olduğunu henüz tam kavrayamamışlardı.
"Evet, ben. Sen de, benim kuklamsın."
"Ben, kimsenin kuklası değilim." Maeve, adam konuştukça daha çok sinirleniyordu.
Adam güldü.
"Eğer kuklam olmasaydın..." Elini kaldırıp kıza doğrulttu.
"...bunu yapamazdım." Kızın beynine odaklanıp elleriyle kızı kontrol etmek istedi. Yapamadı, bir sorun vardı.
Maeve sırıttı.
"Sen güçlüysen, ben de güçlü olabilirim." Bu sefer Maeve, adamı öldürmeye odaklandı. Gücünü hiç bu kadar yoğun kullanmamıştı. Arkasındaki üç kişi yardım için yanlarına gittiklerinde, arkaya doğru itildiler.
"Maeve? Ne yapıyorsun, bırak yardım edelim." Peter korku içinde konuştu. Diğerleri de ondan farklı değillerdi.
Maeve'in başı çok ağrırken konuştu.
"Hayır! Size yanlışlıkla zarar verebilirim, lütfen çıkın buradan. Sizi de kurtarmaya çalışırken öldürebilirim. Lütfen gidin. Benim için." Maeve'in sonlara doğru sesi kısılmıştı. Ama diğerleri de yapılacak en iyi şeyin bu olduğunu biliyorlardı.
"Evet, Peter çıkalım. 20 dakika sonra Maeve girmezse, Stark'ı çağırıp öyle içeri gireriz. Şu an üçümüzün de hayatı tehlikede."
Sam ve Dean, Peter'ı zorla dışarı çıkarttılar.
Onlar dışarı çıktığında, Maeve karşısındaki adama odaklanabilmişti.
Tüm gücünü kullanıp, adamı öldürmeyi planlıyordu.
"Senin güçlü biri olduğunu biliyordum, ama bu kadarını tahmin etmemiştim. Takdir ettim."
Maeve adam konuştukça odağını kaybediyordu.
"Kes sesini!" Bağırırken adamı biraz geriletmeyi başarabilmişti. Bu, daha fazlasını da başarabileceğini gösteriyordu.
"Savaşmak mı istiyorsun? Savaşalım."
Kız adama karşı kullandığı tüm gücün kendi organlarını sardığını ve birazdan onu öldüreceğini hissedebiliyordu. İkisinin de hesaba katmadığı şey, eğer biri ölürse, öbürünün de öleceğiydi.Beş dakika sonraki durumda "ikisinin de hesaba katmadığı" ifadesi yanlış olurdu, çünkü Maeve'in aklına gelmişti. Kendi beynine zarar verebilirse eğer, çipe de zarar gelirdi, dolayısıyla adam da buradan giderdi. Bunu yapacaktı.
Adama direnmeyi bırakıp kendini dizlerinin üzerine bıraktı. Adam alaycı bir şekilde güldü.
"Hadi ama! Bu kadar çabuk pes etme, ne de olsa öleceksin. En azından savaşarak ölürdün. Kalksana!" Son kelimeyi sinirle söylediği belliydi. Kız sinirlerini bozmuştu çünkü sadece orada çökmüş, ağlıyordu.
"Kalk dedim!" Maeve bütün kaslarının kasıldığını hissetti. Şu an adamın zoruyla ayakta duruyordu. Bu sırada Maeve'e rakip olarak başka adamlar da arka taraftan Labaratuar'a giriş yapmışlardı. Bu kişileri öldürmesi kolaydı, çünkü hepsi o adama bağlılardı.
Gözyaşları arasında kulağındaki düğmeye basılı tutarak konuştu. "Özür dilerim Peter. Seni çok seviyorum. Beni affet." Daha Peter'ın feryatlarını duyamadan elinin değdiği kulaklığı kulağından çıkartıp yere attı. Peter, Sam ve Dean içeri girmeye çalışırlarken bazı adamlar onları tutuyorlardı.
"Amacına ulaşamadın."
Ellerini şakaklarına götürüp, kendi sonunu getirmişti. Ve tabii adamın da. Adam öldüğünde, onun öldürdüğü öz kızı da hak ettiği yere gitmişti. Artık hiçbirinin ruhu bu dünyada değildi. Böylesi daha iyiydi.
□
□
□
□
□
□
□
□
□
□
□
□
□
□Sonraki bölüm final.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blinded love | peter parker & avengers
FanfictionMaeve'in görememesi onun için yeni kapılar ve fırsatlar aralarken, sonrasında işler değişiyor ve kendini Avengers ve diğer iki kahramanla birlikte belanın ortasında buluyor. Başlangıç: 08.07.19 Bitiş: 18.04.21