Peter geçen günkü olaydan sonra Maeve ile hiç konuşmamıştı. Maeve ile Michelle ilgileniyordu. Peter sürekli yanlarından geçip giden kızlara bakıyor, ama bir şey demeye cesaret edemiyordu. Ama Maeve'in süperkahramanlar konusunda hala yanlış görüşleri olduğunu düşünüyordu.
◆
"Ned, onu yarın Avengers Üssüne çağıracağım ve kiminle ne sorunu varsa orada çözmesini isteyeceğim."
"Bu gerçekten saçma bir plan."
"Bir de Maeve'in benim Spider-Man olduğumu bir şekilde öğrendiğini düşün. Hangisi daha kötü?"
"Birinci plan bana hala saçma geliyor." Ned büyük bir ciddiyetle cevap vermişti. Çünkü gerçekten saçmaydı.
"Of Ned."
Ders bittiğinde Peter çantasını alıp sıradan kalktı ve çıkışa yürüdü. Michelle ve Maeve gülerek bir şey konuşuyorlardı. Peter Maeve'in göremeyeceğini bile bile gülümseyerek seslendi.
"Hey!"
Maeve birden sustu. Michelle'in yüzü düştü. Maeve'in Peter'dan biraz da olsa hoşlandığını ama Peter'ın her şeyi zorlaştırdığını biliyordu. Ve Maeve'in de yeterince inatçı olduğunu.
Maeve, "Hey." dedi isteksiz bir sesle. Abarttığını biliyordu ama o günü tekrar hatırlamak ona acı veriyordu. Peter Maeve'in koluna girerek onu Michelle'den ayırdı. Biraz yürüyüp konuştu.
"Maeve, yarın benimle bir yere gelebilir misin? Konuşuruz."
"Nereye olduğuna bağlı."
"Bana güvenebilir misin?"
"Peter, ben..."
"Lütfen..."
"Of. Tamam, hem konuşmak için fırsat olur. Umm, sorun olmazsa yarın beni sen alabilir misin okuldan sonra, Janet biraz meşgul de."
"Tabii alırım. Ben yarın okula gelemeyeceğim. Okuldan sonra MJ ile burada beklersiniz. Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz Peter."
"Görüşürüz."
◆
Peter Bay Stark ile konuşup Maeve'i üsse getirmek için izin istemeye çalışıyordu. Bu yüzden şu an okulda değildi.
"Bay Stark, lütfen. Bakın çok kalmayacak zaten, bir saat kadar gelip sizinle olan sorunlarını çözüp gidecek."
Tony kaşlarını çatıp Peter'a döndü.
"Sorun mu, ne sorunu varmış bizimle?"
Peter derin bir nefes alıp yere bakarak konuştu.
"Şey, o göremiyor. Anne ve babas-"
Tony Peter'ın sözünü yarıda kesip tekrar yürümeye başladı.
"Tamam. Gelebilir. Happy ile birlikte git kızı al getir."
Bu sefer de Peter durdu.
"Gerçekten mi Bay Stark?" Sesindeki heyecanı gizleyemedi.
"Fikrimi değ-"
"Tamam, tamam bir şey demedim. Teşekkür ederim Bay Stark."
◆
Peter arabanın dışında, Happy ise arabanın içinde Maeve'i bekliyordu. Maeve en sonunda gözüktüğünde Peter koşarak onun yanına gitti. Peter bugünün şimdiye kadar iyi gittiğini düşünmüştü. Ta ki,
"Bakın! Penis Parker kendine kız arkadaş bulmuş. Acaba kızı nasıl kandırdı? Kesin 'Ben Örümcek-Adamım.' Falan demiştir." diyip itici sesiyle kahkaha attı.
Bu sırada Happy arabada AC/DC-Back In Black açmıştı. Tony'nin zevkleri. Ne beklersiniz.
Maeve kaşlarını çattı.
"Hey Flash! Yanıma gelebilir misin? O ezik yüzünü daha rahat göreyim." Flash o kadar aptaldı ki kızın görebildiğini sanarak biraz daha yaklaştı.
Maeve anlık cesaretle sesin geldiği yöne doğru yumruğunu salladı. Ve Maeve'in beklemediği şekilde yumruk Flash'ın burnuna gelmişti.
Flash acı içinde burnunu tutarken Maeve şok olmuş bir biçimde,
"Lanet olsun." diyip gülerken Peter ile arabaya bindiler. Müzik kulaklarını dolduruyordu.
"Led Zeppelin severim."
Maeve anlamaz bir biçimde Peter'a döndü.
"Peter, bu Led Zeppelin değil. AC/DC."
"Oh...tabii." Maeve Peter'ın sesine güldü. Çok tatlıydı.
Maeve şarkıyı çok sevdiği için -aslında AC/DC grubunu çok seviyordu.- gülerek konuştu.
"Ee, nereye gidiyoruz?"
"Şey aslında...biraz kızabilirsin ama, seni..."
Happy dikiz aynasından Peter'a baktı. Peter yutkundu.
"...Avengers Üssüne götürüyorum."
Maeve'in gülümsemesi silindi. "Peter, inebilir miyim lütfen?"
"Maeve, bak onlara kızgınsın biliyorum ama bir kere konuş lütfen."
"Peter, bak seni anlıyorum ama-"
"Maeve, geldik bile."
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■Saçma sapan notlarım varmış burada sildim ahgdfasytdfjasd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blinded love | peter parker & avengers
FanfictionMaeve'in görememesi onun için yeni kapılar ve fırsatlar aralarken, sonrasında işler değişiyor ve kendini Avengers ve diğer iki kahramanla birlikte belanın ortasında buluyor. Başlangıç: 08.07.19 Bitiş: 18.04.21