12

1.3K 111 128
                                    

Maskesi düşecekti ve o hiçbir şey yapamıyordu.

Doktor'un ağları açıldı ve ayağa kalktı.

Keyifle mırıldandı.

"Örümcekçiğin maskesi düşüyor. Bu ana tanıklık edeceğim aklımın ucundan geçmezdi."

Maeve'in burnu kanıyordu. Bir damla kan yere düştüğünde Peter'ın maskesi aynı anda yere düşüp uzağa savruldu.

Son hamleyi yaptığında Maeve'in vücudu bunu kaldıramayacak hale gelmişti ve Maeve bayılmıştı.

İkisi de yerde boylu boyunca yatarken doktor bu kadar yeterli olduğunu düşünüp yerden kalktı. Bu kadar'ı yeterdi, çünkü Peter Parker'ın Örümcek-Adam olduğunu öğrenmişti. Daha fazlasına ihtiyacı yoktu. Maeve hakkında güzel planları vardı. Testten geçmişti ve daha fazlasını yapabilirdi.

"Hanımefendi!"

Peter Maeve'i uyandırmaya çalışıyordu. O uyanalı 2 dakika olmuştu ve uyandığında ilk yaptığı şey maskesini takmaktı.

Maeve yavaş yavaş hareketlenirken, Tony Stark oraya varmıştı.

"Onu üsse götürelim, ne olduğuna orada bakarız."

"Bay Stark? S-siz burada ne yapıyorsunuz?"

"Yaşamsal fonksiyonların gittikçe azalıyordu, ölebilme ihtimaline karşı geldim. Şu an Maeve daha kötü durumda onu bir an önce uyandırmalı ve gerekli tedavileri yapmalıyız..."

Peter merakla onu dinliyordu.

"... ve ayrıca, o adam senin Örümcek-Adam olduğunu öğrenmiş olabilir, az önce görüntüleri gördüm. Tanıdığın herkes tehlikede. May ve Maeve dahil."

"Ama-"

"Sus."

"Ben, ne olduğunu hatırlamıyorum. Başım birden ağrımaya başladı ve sonrası karanlık. Görüntüleri birleştiremiyorum Bay Stark."

"Tamam, Maeve. Sen bu gece burada kal. Janet'a haber veririm, o konuda için rahat olsun."

"Teşekkürler Bay Stark."

Maeve üzerinde bir battaniye ile yatakta oturmuş bir şeyler hatırlamaya çalışıyordu. Ama olmuyordu, imkansızdı.

"Ben bir şey yapmadım!"

Örümcek-Adam ile birlikte kamera görüntülerini izliyorlardı. Maeve kendi halini gördüğünde dehşete düştü.

"Canımı biraz yaktın ama önemli değil."

"Biraz mı? Ben gelmesem ölecektin çocuk." Tony kızgın bir şekilde konuştu. Peter için endişelenmişti.

"Görüntülere odaklanalım mı?"

Maeve konuştu.

"Ben ne hatırladığımı baştan sona anlatayım, daha önceden de yaptığım gibi. Biz sahildeydik, bomba patladı. Peter beni bir restorana götürdü. Orada güvende olacağımı düşündüm, değilmişim. Arkamdan bir adam geldi, adam olduğuna eminim çünkü elleri erkek elleriydi, ve beni bayılttı. Sonra uyandığımda buradaydım ve şu örümcek tepemdeydi."

"Şu örümcek." derken parmağıyla onu işaret etmişti.

"Peter kim?"

"Seni ilgilendirmez."

Tony araya girdi.

"Peter'ın konumuzla hiç alakası yok şu an. Odaklanın."

"Zihin kontrolünde olduğumu biliyoruz, ama nasıl? "

Örümcek-Adam kendi kendine söylendi.

"Ameliyat."

"Efendim?"

"Ameliyat olduğunda, odada doktordan başkası var mıydı?"

Maeve'in kaşları çatıldı.

"Bu benim ameliyat olduğumu nereden biliyor?"

"Onu boşver, sorumu cevapla."

"Benimle böyle konuşamazsın." Maeve sinirlenmişti.

"Özür dilerim hanımefendi, siz ameliyat olduğunuzda ameliyathanede başkası var mıydı?"

"Yoktu Örümcek Bey." Maeve gözlerini devirdi.

"Doktor yaptı. O doktoru bulabilir miyiz Bay Stark?"

"Buluruz."




















ANKET YAPIYORUZ WOHOO

Mutsuz son isteyenler buraya yorum bıraksın.

Mutlu son isteyenler buraya yorum bıraksın.

Hadi bakim

blinded love | peter parker & avengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin