10

1.5K 118 68
                                    

"Biz aslında Türkiye'ye hiç gitmemiştik."

Sahilde kumlara uzanmış sohbet ediyorlardı.

"Evet, onu anladım. Kızmadım ama keşke bana yalan söylemeseydin Maeve. Bilirsin, bu biraz güven zedeliyor."

"Ben gerçekten çok özür dilerim."

"Tamam önemli değil. Ama lütfen bir daha yalan söyleme. Herkesin doğruları bilmesi en güzeli." dedi.

Peter bunları diyordu ama, o Spider-Man'di. Ve sevgilisi süper kahramanları sevmiyordu. Hatta, nefret ediyordu.

"Ne var biliyor musun? Artık süperkahramanlardan nefret etmiyor olabilirim."

Maeve doğruldu. Ardından Peter da oturur pozisyona geçti.

"Hmm, buna ne sebep oldu peki?"

"Tony Stark."

Peter hiçbir şey demeyip gülümsedi. Sonra Maeve'e biraz daha yaklaşıp direkt olarak gözlerine bakmaya başladı.

Elini Maeve'in yanağına koyup yaklaştı. Aralarında iki santim kadar kaldığında ikisi de gözlerini kapattı ve bir patlama sesi duyuldu.

Ses hemen arkalarından gelmişti. Maeve'in kalp atışları kulağında yankılanıyordu. Kulakları çınlıyordu. İnsanların çığlıklarını duydukça eski anılar aklında canlanıyordu.

"Yeni çizimim nasıl olmuş?"

Kızın elindeki çizimde bir kadın profili resmedilmişti.

"Güzel olmuş. Şurada boş bir çerçeve var, bak hemen orada. Ona koyabilirsin."

"Tamam."

Hemen sonra aşağıdaki insanların çığlıkları ve patlama sesi. Annesinin adını haykırışı.

"Victoire!"

Maeve dizlerini karnına çekmiş ve elleriyle kulaklarını kapatmıştı. Ağlıyordu ve başı fena ağrıyordu. Boğuk bir ses duydu.

"Maeve! Güzelim bak bana..."

Peter elleriyle Maeve'in kulağını açıp kafasını kaldırması için neredeyse yalvarıyordu.

"...Victoire, kaldır kafanı, gitmemiz gerekiyor lütfen. Hadi."

Maeve sesi net duyabildiğinde yavaşça kafasını kaldırdı. Peter elinden tutup onu kaldırdı ve güvenli bir yere koşmaya başladılar.

Bir restorana girdiklerinde en arkaya gittiler.

"Maeve, sen burada bekle beni. Ben geleceğim. Sakın bir yere gitme. Hemen döneceğim. Seni seviyorum."

Maeve Peter'ın kolundan tuttu.

"Peter, gitme. Korkuyorum."

"Korkacak bir şey yok güzelim, hemen geleceğim ben. Söz veriyorum."

Maeve gözyaşları içinde Peter'a sarıldı. Ve ayrılınca olduğu yere çöktü.





















Tabiri caizse kitabı batırmamak için kıçımı yırtıyorum...

blinded love | peter parker & avengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin