Maeve ile biraz tartışmışlardı ama kazanan Peter olmuştu. Maeve onlarla konuşmayı kabul etmişti.
İçeri girdiler ve beklemeye başladılar. Happy Tony'yi getirmeye gitmişti. Tony geldiğinde Maeve gerildiğini hissediyordu. Peter'da aynı şekildeydi. Tony,
"Hoşgeldin Maeve." dedi rahatlıkla.Maeve dümdüz bir sesle, hiç bir duygu kırıntısı belli etmeden,
"Merhabalar Bay Stark." demişti.
"Kiminle görüşmek istiyorsun?"
"Wanda Maximoff."
"Burada değil, uzun bir süre de gelmeyecek. Ne konuşmak istiyorsan benimle konuşabilirsin."
"Benim sizinle bir sorunum yok Bay Stark. Sadece Bayan Maximoff'a masum insanları öldürdükten sonra, nasıl telafi ediyorsunuz ve nasıl uyuyorsunuz diye soracaktım. Oh, veya size de sorabilirim. Masum insanları öldürdükten sonra nasıl rahat uyuyorsunuz?"
"Rahat uyuduğumu kim söyledi sana?"
◆
"Bak Maeve, sen çok zeki bir kızsın. Ölmüş anne ve babanı geri getiremem ama senin gözlerinin görmesi için bir şansın var. Riskli olsa da, denemeye değer. Bildiğim çok başarılı doktorlar var ve onlar güvenilir kişiler."
Maeve, "Cömertlikle vicdan azabı arasında bir bağ olduğunu söylerler, Bay Stark." dedi ve oturduğu koltuktan kalktı.
"Kararını ver, Happy'ye haber et. Hazır bekliyor olacağım."
"Kararım olumlu, Bay Stark. Hem ölsem de, anne ve babamın yanına gitmiş olacağım. Dediğiniz gibi, denemeye değer." Maeve elini uzattı. Tony sıktı.
Peter kaşlarını çatmış konuşmayı dinliyordu. "Ölüm." kelimesini duyunca oturduğu yerden kalktı.
"Kimse ölmüyor Maeve. Ve ayrıca sen de bu ameliyatı olmuyorsun."
"Benim hayatıma sen karar verecek değilsin, Peter. Bu ameliyatı oluyorum ve sen de bana karışmıyorsun. Yeterince açık mı?"
Peter, Tony'ye döndü ve konuşmaya başladı.
"Bay Stark, ölebilir diyorsunuz. O daha çok küçük. Bunu ona öneremezsiniz. Daha reşit bile değil."
Maeve Peter'ı kolundan çekiştirdi. "Tamam Peter. Olmayacağım bu ameliyatı. Sen kazandın. Hadi gidelim."
Peter Maeve'in bu kadar çabuk vazgeçmesine şaşırmıştı. Ama üstünde durmadı.
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
Sırf bölüm atmak için attım çok stresliyim of
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blinded love | peter parker & avengers
FanfictionMaeve'in görememesi onun için yeni kapılar ve fırsatlar aralarken, sonrasında işler değişiyor ve kendini Avengers ve diğer iki kahramanla birlikte belanın ortasında buluyor. Başlangıç: 08.07.19 Bitiş: 18.04.21