"Peter!" Happy bağırdı.
Maeve Times Meydanı'nda durmuş, Örümcek-Adam'ı bekliyordu. Herkesin önünde maskesini düşürecekti. Etraftaki insanlar evlerine koşmaya çalışıyor, yetişemeyenler dükkanlara saklanıyordu. Olay yerinde Wanda, Clint, Natasha, Steve ve Tony vardı. O sırada Happy Peter'ın oraya gitmesini engellemeye çalışıyordu.
"Hayır Peter, Tony'nin kesin emri var. Gidemezsin."
"Ama benim de orada olmam gerekiyor."
"Hayır, gerekmiyor. Diğerleri zaten orada, ve oraya gidersen Tony gerçekten çok sinirlenir."
"Bak, Happy, şu an Bay Stark umrumda değil. Şu an sen de umrumda değilsin. Ben bir Yenilmezim ve benim de onlarla birlikte orada olmam gerekiyor!"
Kostümü zaten üstünde olan Peter maskesini takıp pencereden dışarı atladı.
"Tony, Peter geliyor."
Tony seslice iç çekti. Onun tehlikeye girmesini istemiyordu.
◇
"Natasha, dikkat et!"
Bağıran Steve'di. Natasha'ya doğru hızla gelen bir tuğla parçası vardı. Natasha hızla eğildikten sonra diğerini engellemek için yerde yuvarlandı.
Clint oklarından birini fırlattı ama oklar bir işe yaramıyordu. Ona ulaşmadan ya Clint'e geri dönüyor, ya da çok yukarı fırlıyordu.
"Bana, Örümcek-Adam'ı getirin dedim!"
"Burdayım! Özür dilerim, biraz geç kaldım yapacak işlerim vardı."
"Sen hiç söz dinlemez misin?" Bağıran Tony'di.
Elini kaldırıp tutunduğu ağları koparttı ve Peter'ın düşmesini sağladı.
Peter yerden kalkmaya çalışırken Maeve ona doğru yürüdü. Peter'ın kostümü genişlerken Wanda ellerini Maeve'in kafasına koydu. Gözleri beyaz'dan normal rengine dönerken, dizlerinin üzerine çöktü. Peter'da kostümünü sıkılaştırdı ve ayağa kalktı.
Maeve ağlarken konuştu.
"Özür dilerim, özür dilerim, özür dilerim."
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
■
Bu bölüm hiç içime sinmedi.
Ama attım yapacak bir şeyim yok.
Bir gün daha bölüm atmasaydım kitabı silecektim.
Bunu istemezsiniz diye böyle salak bi bölüm yazdım.
Görüşürüz, umarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blinded love | peter parker & avengers
FanfictionMaeve'in görememesi onun için yeni kapılar ve fırsatlar aralarken, sonrasında işler değişiyor ve kendini Avengers ve diğer iki kahramanla birlikte belanın ortasında buluyor. Başlangıç: 08.07.19 Bitiş: 18.04.21