17

663 55 1
                                    

8 Yıl Önce

"Yardım edin! Kimse yok mu?"

Kız ağlarken birinin orada olma umuduyla bağırıyordu. Ama boşunaydı. Hiç kimse yoktu.

Ellerini hareket ettirince halattan dolayı acıyan ve kanayan bilekleri işini kolaylaştırmıyordu.

"Baba?"

Adam kızına yaklaştı.

Elinde bir iğne tutuyordu. İçinde ağır bir uyuşturucu vardı.

"Ba-"

Adam yüzünde hiç bir duygu belirtisi olmadan iğneyi kızının boynuna batırdı. Canını yakmıştı. Soğuk hava işi zorlaştırıyordu.

"Ah! Baba ne yapıyorsun? Bu- bu sen olamazsın..."

Sonlara doğru sesi kısıldı. Ve uykuya daldı.

*

"Cicely, nasılsın kızım?"

Cicely uyanmıştı. Ağrıyan boynunu zor da olsa kaldırıp babasının yüzüne baktı. Başı hiç olmadığı kadar ağrıyordu.

"Ne yani, 'Babam tarafından kaçırıldım ama iyiyim.' dememi falan mı bekliyorsun Boris?"

"Neyse, uzatmadan söyleyeyim, beyninde çip var ve şimdi bu düğmeye basıp onu aktive edeceğim."

"Neden ben? Sana ne yaptım ki?"

Adam kızıyla göz hizasına gelmek için eğildi.

"Çünkü,"

Derin bir nefes aldı.

"bir deneğe ihtiyacım var."

Cicely babasının suratına tükürdü. Adam hiç bir tepki göstermeden doğruldu ve testi yapmak için masaya doğru ilerledi.

"Buradan çıkınca seni hapse attıracağımdan emin olabilirsin."

Adam sırıttı.

"O zaman sen de benim seni buradan canlı çıkarmayacağıma emin olabilirsin."

Kız resmen tıslayarak konuştu.

"Sen bir şrefsizsin."

Adam cevap vermedi.

Kız beyninde aniden bir şok hissetti. Ardından gözünün karardığını. Daha çok gençti. Ama sona gelmişti.





















Ne bilm geçiş bölümü gibi bir şey.

Cicely ismi Cecil isminin kadın versiyonudur.
Anlamı "Kör"dür.

blinded love | peter parker & avengersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin